{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

joah r
joah r
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Brug for lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa bådfolk!

Det skal lige siges at jeg er HELT ny indenfor området og tænker på at købe en lille fin speedbåd. Jeg har en motor hjemme med håndtag, men den kan vel ikke bruges vel? Kan man lave en om så den på en eller anden måde kan komme til at virke med sådan et håndtag der sidder helt henne ved rattet?

Ved ikke om det var til at forstå, kan ikke rigtigt alle begreberne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for lidt hjælp
  • #1   20. mar 2015 Ja og nej.
    Nogle påhængsmotorer findes der kit til, så de kan bygges om til fjernbetjening.
    Du skal jo have gas/gear kabler, styrekabel og evt. el trukket til/fra motoren.

• joah r
    joah r Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   20. mar 2015 Bliver det en dyr fornøjelse så Kim? Tror du det er rigtigt at man kan få en 70hestes til ca 4-5000?

Og tak for dit svar smiley

• #3   20. mar 2015 Måske du skulle lægge et billede op af din lille fine motor? Ellers bliver det nok svært at svare seriøst på dit spørgsmål.

Du kan sagtens få en 70 hestes til 4-5000 kroner, bare henvend dig på det lokale værtshus og hav gerne et billede med af hvad du ønsker og evt oplysninger om en båd i nærheden der har sådan en motor du gerne vil have.

• #4   20. mar 2015 FY... Per T..... slem ting, jeg er i forvejen skide nervøs for at få stjålet mine, og der er VIRKELIG sat sikring på.... men alligevel.. det er fan.... mig mange kroner der sidder på røven af sådan en damper...
    Så ikke opfordre til sådan noget he he ... selv om de jo nok ved det i forvejen...

• #5   20. mar 2015 http://www.baadgalleri.dk/marked/motorer/yamaha-50-hk/30922
    Så lige denne her inde, godt nok "kun" 50 hk, men der følger det med du skal bruge..
    Og af erfaring ved jeg at du nok om 2-3 md. nok vil have en støre båd og motor, og så igen en der er nyre og så en der osv osv..... det er lidt som nikotin og narko he he mere vil have mere, MEN det er en skøn hobby og heller en dims til båden end en dusk grønt til konen.... med mindre hun skal indrages.. så en STOR dusk..

• #6   20. mar 2015 konen skal ikke ha grøn dusk....hun ska bare duskes

• #7   20. mar 2015 Såmer det vist ved at være forår drenge smiley

Kommentér på:
Brug for lidt hjælp

Annonce