{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  værktøj
  • #1   22. feb 2015 Mener mine fastnøgler hedder både sandvik og belzer så tror du er inde på noget af det rigtige.

• #2   22. feb 2015 Tak Jakob.
    det tyder da på de er svenske. så må stålet være af en rimelig kvalitet.

• #6   22. feb 2015 Fandt ud af det oprindeligt var et tysk firma af navnet Dowidat grunlagt 1949, som 2 brødre havde. De delte sig og den ene af brødrene kaldte så sit værktøj Dowidat - Belzer. Bahco opkøbte det i 1988 og kaldte det i starten Bahco - Belzer. Nu er navnet Belzer så historie.
    Citat nogle amerikanske værktøjsnørder....
    Syntes dog at det lever i beste velgående hvad topnøgler mm angår. Men fik dog stillet min nysgerrighed hvad angår oprindelse.

• #8   22. feb 2015 Ja bahco er efterhånden en mega koncern, sad lige og læste deres historie. De lagde hårdt ud med at opfinde rørtangen og skruenøglen tilbage i 1888. I dag har de så over 7000 stk forskelligt værktøj.... Vildt nok.
    Har altid brugt banco stemmejern, men var sgu lidt nysgerrig på Belzer stemmejernene. Bliver spænende at se om kvaliteten er som de gamle bahcojern.

• #9   23. feb 2015 Er det ikke sandvik der ejer hele pisset? har en del værktøj hvor der står sandvik-belzer eller sandvik-bahco på.. begge dele af udmærket kvalitet

• #10   23. feb 2015 Jeg er ret sikker på det er bahco der ejer det. Det var ihvertfald bahco der opkøbte Belzer. kiggede nærmere på stemmejernene i dag da jeg vessede dem, og opdagede at der stod Berg på klingen. så det er uden tvivl godt svensk stål der er brugt.

• #11   23. feb 2015 ifølge wiki er bahco opkøbt af sandvik i 91 og idag er det hele ejet af amerikanske snap-on... men det er jo ikke alt på wiki der er lige troværdigt

• #12   23. feb 2015 Det kan godt være du har ret. Men det ville i så fald være trist. tror kvaliteten vil lide under det. Man har altid hørt at svensk stål skulle være af en god kvalitet. heldigvis er mine stemmejern fra før sælget. må da lige lure lidt på hvad Google siger til det. smiley

• #13   23. feb 2015 snap-on er da minimum lige så godt som bahco. og dobbelt så dyrt smiley

• #14   23. feb 2015 Kender ikke snap - on. men det ser godt ud. tænkte bare.... at hvis de har opkøbt bahco er der vel en risiko for at de vil lave det om til et slave mærke med tiden. det har man jo set før. bare en tanke.

• #15   19. apr 2015 Har nu lavet en del med de nye jern. må sige de holder ret godt i skæret. har ikke endnu måttet genopslibe nogle af dem. vil så sige at det er primært jern teak og eg jeg har arbejdet i. Så hvis i falder over stemmejern med dette navn kan i roligt købe.

Kommentér på:
værktøj

Annonce