{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DSG gear og bådrampe
  • #1   21. maj 2013 Det er super. Ingen problemer med det. Det er en fornøjelse at trække op af en rampe med

• #2   21. maj 2013 Hørt lige som at skære i smør med en varm kniv jeg havde ingen problemer med min altea smiley

• #3   21. maj 2013 Dsg fungerer fint, og du kan jo bare vælge gear selv. Men husk olie skift i gearkassen ellers står den af. Jeg har skiftet nogen stykker efterhånden.

• #4   21. maj 2013 alm auto, powershift og dsg er helt perfekt til bådramper.

har dog aldrig prøvet mere end 1400kg. Men det fungerer bare

• #6   22. maj 2013 nu er dsg ikke det dyreste på vw... det er alt det andet som går i stykker!!

Jeg har aldrig brugt så mange penge på andre biler, end de vw ´er jeg har haft.

Fransk - kræver ( for mit vedkommende ) kun service.

• #7   22. maj 2013 Har aldrig haft en VW der kostede andet end indkøb og alm service.

De VW med DSG jeg har haft har kørt fantastisk og jeg kan kun anbefale det.

• #8   22. maj 2013 Dsg ikke det dyreste? Sidste gang jeg skiftede for en kunde kostede det 40.000 er det billigt?

• #9   22. maj 2013 kenneth n.
    Jo, 40k er mange penge. HVIS dsg går, så det dyrt. det jeg mente var at der er andre ting der skal skiftes, før dsg, imo

• #10   22. maj 2013 Jamen dsg er også okay hvis man sørger for at holde service osv. Men tit fejler vw ikke meget andet når de har den gearkasse.

• #11   22. maj 2013 Og for lige at snakke om fransk så kræver de tit partikelfilter og et hav af el fejl. Så det er som man ser på de forskellige mærker. Nogle vw kan fejle alt og nogle franske kan være fejlfrie men min erfaring siger mig at vw gruppen klarer det godt.

• #12   23. maj 2013 Jeg er på min nr 5,fejlfrie franske.
    Men ja, har også hørt det med el, bare aldrig selv oplevet det.
    De 3 VW jeg har haft, er de dyreste biler jeg har haft... Klimaanlæg, rude motorer, defekt el i kørekomputer, Sæde varme, centrallås, puha, jeg kunne blive ved.
    Jeg holder mig indtil videre for det som virker for mig.
    Jeg er dog på ingen måde mærke fanatisk.

• #13   23. maj 2013 Jonas, det er lige nøjagtigt det man skal - vælge det der er rigtigt for en selv og som man har bedst erfaring med selv.

Jeg har min 12. VW nu, og har aldrig haft nævneværdige fejl på dem, og de småting der har været har VW snuppet med det samme og normalt altid på garanti eller kulance.

Mht DSG'en har der aldrig været fejl på nogen af mine.

Så bedste råd med hensyn til bilkøb må være at investere i noget der for det første passer ens behov og pengepung, og dernæst det man selv har gode erfaringer med og tror på.

• #15   23. maj 2013 Brian, jeg har ikke altid haft nye biler, men kun haft VW.

Jeg ved godt at der er flere der oplever fejl på deres VW'er, men min familie har aldrig kørt andet, og tror vi er på ca nr 52 siden min far købte sin første VW og vi har aldrig haft en eneste der fejlede andet end alm slidtage.

Vi køber altid vores biler hos en autoriseret forhandler og har aldrig haft de store problemer med at få lavet evt fejl og mangler uden beregning.

Kommentér på:
DSG gear og bådrampe

Annonce