Blog {{forumTopicSubject}}
Som altid følger jeg med i de fantastiske og maritim baserede blog's vi har her på BG. Dog knækker filmen lidt.
først læser jeg at lydbøger er godt til havs. Ja bevares vi vil da overhovedet ikke nyde lyden af bølgeskvulp mod boven, eller lyden af en velstillet langsomgående motor. Nå ja hvis vi så ikke er til lydbøger, men hører til dem der halvsover over bøger som poker for dummies er det så det næste vælg. Film på pc er da også lige nævnt Sidste valg med link i smukt blåt. Ja da, lad os spille poker på nettet mens vi sejler... juhuu vi kunne da også bare nyde at vi ren faktisk sejler, og ikke mindst holder behørig udkik som der står i søvejsreglerne vi skal.
At tillade en blog der opfordrer til andet er da helt hen i skoven.
feb 2016
Følger: 41 Følgere: 112 Både: 1 Emner: 27 Svar: 299
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 575 Både: 2 Emner: 28 Svar: 1.116
okt 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 272
feb 2006
Følger: 1 Følgere: 30 Både: 5 Emner: 20 Svar: 761
Nogen sejler for at ligge vandet og nyde tiden, og andre sejler for at komme til et nyt sted og nyde havnemiljøet og den afslappende stemning.
Jeg vil personligt ikke have en tur båd uden at kunne høre musik og se TV.
Iøvrigt har jeg i alle de år jeg har sejlet, både sejlet sejl- og motorbåd.
aug 2013
radio og fjernsyn er da rigtig fint. Men du siddet vel ikke og ser fjernsyn mens du sejler eller?
feb 2006
Følger: 1 Følgere: 30 Både: 5 Emner: 20 Svar: 761
For det første er jeg yderst sjældent alene når jeg sejler, og de andre ombord kan måske have lyst til at se et program eller film.
aug 2013
Blog