{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Ansøgning om lovændring {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens,

Der har været en hel del skriveri i den lokale Kerteminde sprøjt, og i Fyens Stiftidende, ang "Chicane sejlere" og "fartbøller" udenfor Kerteminde.

Jeg er sku blevet godt træt af det.. hele tiden at skulle kikke sig over skulderen, og checke om Bent Betjent holder vi ophalnings pladsen.
Så jeg har skrevet til Kerteminde Kommune, og spurt om der er nogen der har forspurt på en lovændring, der ville give tilladelse til sejlads.

Det var der ikke.

Så nu har jeg skrevet et fint laaaangt brev med en forspørgsel om tilladelse, og et diagram over hvor jeg tror det potientielt ville være smart at lade os sejle.

Hvis der er nogen der skulle få lyst til at gøre det samme i deres kommune kan de sende mig en privat besked, med en email adresse, så sender jeg dokumentet igennem til jer, så i kan bruge det som i vil.

/Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansøgning om lovændring
  • #1   6. jul 2009 Det er forbudt at have det sjovt i Danmark desværre. Jeg tror ikke at det går igennem, med det samme der har været klager i avisen, så tør kommunen ikke at trumfe det igennem.

Jeg er spændt på udfaldet, og følger med her smiley

Krydser fingre for at I får lov.

• #2   7. jul 2009 Næh det tror jeg nu heller ikke, men der var ingen der havde prøvet at søge om tilladelse, og det koster kun et par timers arbejde at forsøge, såå.. smiley

Har også kontakt med Skov og Natur styrelsen, da det åbenbart er dem der bestemmer hvor der må sejles.. hmm bliver mere og mere forvirret over hvem der bestemmer!

• #3   8. jul 2009 Kedeligt at i har det sådanne i kerteminde ;0(, i køge bugt er det en anden snak , er blevet stoppede 2 gange i år a politiet, de skal bare se båd kørekortet, og så sejler de igen , men min er også ce godkendt+c båd, og så kan de ikke gøre så meget :0), så tag lidt papir med ud og giv til betjenten, der stopper jer, så for han svært ved at give jer bøder :0)

• #4   9. jul 2009 min fætter blev taget på min da han var ude og prøve den men politiet kunne jo ikke give bøde for det da min også er CE-godkendt så de måtte køre igen

• #5   10. jul 2009 Lars (og Simon):

Hvilke papirer vil du tage med på vandet og vise frem? Jeg syntes alle de dokumenter jeg kan finde, siger at det er kommune (skov &natur) bestemt, om der er tilladelse til at sejle med jet eller ej.

Hvis du har noget liggende der kan smides i face på politiet, må du meget gerne dele det med os andre!

Og et bonus spørgsmål: CE godkendelse er først nødvendigt fra 1998 og frem, ik? Dvs. min waverunner fra '97 behøves ikke Ce godkendelse...?

• #6   10. jul 2009 Da martin , du har ret med ce godkendelsen, men efter 2005 er vandscooter kalkuluseret som C båd, og det er de ikke før , så der har du et problem :0(, for det står i papierne som du for med , når du køber vandscooteren /jetbåden .

• #7   11. jul 2009 jeg sagde bare det med EU (står på jet-trade hjemme side) og så ringede de lige ind til stationen men de kunne ikke give svar så de ville lige undersøge det men har ikke hørt fra dem endnu og det er vel 2 måneder siden og de sagde der max ville gå 1uge pga min fætter arbejder på boreplatform og han skulle afsted 1uge efter men hverken mig eller min fætter har hørt fra dem

Kommentér på:
Ansøgning om lovændring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce