Ansøgning om lovændring {{forumTopicSubject}}
Hey Folkens,
Der har været en hel del skriveri i den lokale Kerteminde sprøjt, og i Fyens Stiftidende, ang "Chicane sejlere" og "fartbøller" udenfor Kerteminde.
Jeg er sku blevet godt træt af det.. hele tiden at skulle kikke sig over skulderen, og checke om Bent Betjent holder vi ophalnings pladsen.
Så jeg har skrevet til Kerteminde Kommune, og spurt om der er nogen der har forspurt på en lovændring, der ville give tilladelse til sejlads.
Det var der ikke.
Så nu har jeg skrevet et fint laaaangt brev med en forspørgsel om tilladelse, og et diagram over hvor jeg tror det potientielt ville være smart at lade os sejle.
Hvis der er nogen der skulle få lyst til at gøre det samme i deres kommune kan de sende mig en privat besked, med en email adresse, så sender jeg dokumentet igennem til jer, så i kan bruge det som i vil.
/Martin
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 3 Svar: 64
Jeg er spændt på udfaldet, og følger med her
Krydser fingre for at I får lov.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 4 Svar: 6
Har også kontakt med Skov og Natur styrelsen, da det åbenbart er dem der bestemmer hvor der må sejles.. hmm bliver mere og mere forvirret over hvem der bestemmer!
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 8 Svar: 45
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 5 Svar: 203
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 4 Svar: 6
Hvilke papirer vil du tage med på vandet og vise frem? Jeg syntes alle de dokumenter jeg kan finde, siger at det er kommune (skov &natur) bestemt, om der er tilladelse til at sejle med jet eller ej.
Hvis du har noget liggende der kan smides i face på politiet, må du meget gerne dele det med os andre!
Og et bonus spørgsmål: CE godkendelse er først nødvendigt fra 1998 og frem, ik? Dvs. min waverunner fra '97 behøves ikke Ce godkendelse...?
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 8 Svar: 45
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 2 Emner: 5 Svar: 203
Ansøgning om lovændring
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside