{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

xXx
xXx
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

vandcykel og glsfiber??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ved at købe en vandcykel men der er et par stor huller i Pontongerne (staves), kan man ikke putte noget skum ned i de hule pontonger og så putte et par glasfiber måtter oven på... er der noget af sådan noget skum som kan flyde vis man smider det inden i de lukkede pontonger??? og hva er det for noget skum man kan bruge???

Er der nogen som kan forklare mig lidt om hva jeg skal bruge af glasfiber og andet for at kunne lave det, har intet forstand på det men har da mod på at kaste mig ud i tingene...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandcykel og glsfiber???
  • #1   26. jul 2009 Hej,
    nu skriver du ikke noget om, om vandcyklen er lavet i glasfiber.
    Hvis det er en PIONER TAMARAN kan du ikke lægge fiber på, da polyesteren ikke kan binde på plastiken.
    Man kan købe rep.sæt til PIONER-joller. Det er et sådant sæt du skal bruge.
    Ellers kan du prøve at lukke hullerne vha. en gasbrænder og en gammel plastikspand, som du klipper i passende stykker, og smelter sammen med pontonen.
    Hvis det lykkes for dig at lukke hullerne, er det en gogd ide, at skumme pontonnerne op.
    Held og lykke med projektet.

• xXx
    xXx Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #2   26. jul 2009 Carsten - Tak for dit svar men den er lavet i glasfiber... det er sådan en glasfiber skjold som sidder oven på sådan 2 glasfiber pontoner...

• #3   28. jul 2009

Glasfiber? Så er det jo bare at få slebet og lagt nogle lag fiber og polyester på raceren. God arbejdslyst.

• #4   28. jul 2009 hvis den er tæt er der ingen grund til at fylde op med skum. en vandcykel sejle rikke så hurtigt at du laver de vilde skader selvom du rammer bunden

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #5   28. jul 2009 Steffen<<sejler ikke så hurtigt..? Måske det var Bjarne Riis på Epo som var den sidste ejer:o)

Kommentér på:
vandcykel og glsfiber???

Annonce