{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Smartcraft........
  • #1   7. jul 2009 1. Det kommer vel an på om du synes den info smartcraft kan give er pengene værd smiley

    2. Hvor mange penge der skal smides efter det for at du får det op at køre har vel også noget at skulle sige hvis man skal komme med sit synspunkt.

    3. Er det noget du skal montere, eller er det fordi kan tilvælge det som option på en båd du skal købe?

    Personligt har jeg kun lidt erfaring med smartcraft, ud over jeg har det i båden, dog har jeg ikke de dyre lækre SmartCraft 1000 tacometre, men noget der fulgte med både, der levere knap så meget info.
    Men jeg har skam overvejet at shoppe lidt bedre displays, af samme årsag, da der er meget god info at hente, ikke mindst hvis man får en bip lyd (error) så kan de fleste fejl udlæses med dette system. Derudover er ting som brændstofforbug en integreret del af smartcraft systemet.


  • #2   7. jul 2009 Det er noget som jeg overvejer at montere i min nuværende båd. Har fået et godt tilbud på det og det er primært pga. brændstofsforbrug men andre oplysninger er jo også rare at vide.

Kommentér på:
Smartcraft........

Annonce