{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Hylende tone {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Her i forgårds da jeg var ude og sejle begyndte, det at hyle helt vildt fra min tænding lød det til at være fra.. Noget der ved hva det kan være for noget? Men når jeg så slukker motoren og starter igen så gik der lige lidt og så kunne det godt komme igen og så holder det lidt op og kommer igen. Og det er virkeligt hylende tone ikke et bip.
På forhånd tak til alle svar, håber nogen kan hjælpe mig da jeg skal ha ordnet båden inden jeg skal til samsø i uge 29.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hylende tone
  • #1   3. jul 2009 hvilken motor er det ???? hvis det er en evinrude så er det fordi den bliver for varm !!! check kontrolstrålen for kølevand og mærk om den er håndlun og hvis strålen er god og håndlun er det sikkert bare hyleren der er defekt , det er en lille rund sort dims der sidder inde i kontrolboksen skal du have mere info så ring til ig på 26798208
    Hilsen Hasse

• #2   3. jul 2009 eller en 2 taks så skal den have olie

• #3   3. jul 2009 Det er den motor der sider på båden i min profil, 2 takt Mercury 60 hk. Tjeker lige op på de ting Hasse, ellers vænder jeg lige tilbage. Tusind tak for hjælpen og forsat god dag.

• #4   4. jul 2009 hvis det er en konstant hyletone kunne det godt være selvblander tanken, kom da lige med en melding når du finder fejlen

• #5   5. jul 2009 ortega- ja det skal jeg gøre, ligeså snart jeg har fundet fejlen, for har ik været ude siden.. Men har fundet ud af at den hyle tone kommer fra den lille boks der siger bip når man drejer nøglen om inden man starter motoren..

• #6   6. jul 2009 har du checkket kølevandet ?????? du læser jo ikke hvad jeg skrev ?? jeg omtalte precis den HYLER i din kontrolboks

Hilsen Hasse

Kommentér på:
Hylende tone

Annonce