{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.682 visninger | Oprettet:

Jesper h
Jesper h
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Kørsel med trailer i udlandet {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på en båd i sverige uden trailer. Jeg tager derfor min egen bådtrailer med, som er en Brenderup 750 totalvægt uden bremser.
Min plan er så at tage til sverige, få båden op på traileren og så ellers vende snuden hjemad.
Men er der nogle specielle regler i sverige der gør at man fx skal have bremse på bådtraileren, årsagen til at jeg spørger er at en ven har antydet at der findes sådanne regler.

På Forhånd Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel med trailer i udlandet
  • #1   2. maj 2009 det tror jeg ikke rigtigt ralph A. jeg kan ikke huske hvad det er , men der er speciele regler for påhængsvogne.

• #2   2. maj 2009 Men de nye regler er det således nu tilladt at køre 80 kilometer i timen på lande- og motorvej, med en trailer uden bremser, hvis trailerens totaltvægt ikke overstiger bilens tjenestevægt med mere en halvldelen.
    En bil, der har en tjenestevægt på 1000 kilo, må således nu godt køre 80 kilometer i timen med en trailer (uden bremser) med totaltvægt på 500 kilo.

• #3   3. maj 2009 uden og være helt sikker mener jeg der er noget med max 40 kmt i sverige uden bremser på traileren

Kommentér på:
Kørsel med trailer i udlandet

Annonce