{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  reparer volvo penta motor i århus
  • #2   16. jan 2009 ved du hvad deres timepris ca er?

• #4   16. jan 2009 det lyder dyrt smiley

• #5   16. jan 2009 Ellers find en "landmekaniker" et mindre værksted hvor de laver lidt af det hele, de kan helt sikkert lave den, det er i bund og grund bare en go gammel volvo B20 motor fra amazonerne osv, der er bare lidt større ventiler, en anden knast, og 2 karburatorer på.

Jeg er selv tidligere mekaniker, og har selv haft en gammel aq130c, som jeg har haft adskilt 2 gange og skiftet knast, og toppakning, det er den absolut mest simple motor som ALLE mekanikere kan skrue i, og stumperne fåes til halv pris hos KG trim i sverige,( kendt volvo tuningsfirma i sverige) de er meget nemme at snakke med. : ), og ja de har stumperne til marineudgaven, både toppakning, p knast osv.

Du kan være helt sikker på at blive rippet hos en marineforhandler, hvis de overhovedet gider at lave den. det tager ca 3-4 timer at skifte toppakning på den. plus en eventuel slibning, men det koster ikke ret meget.

• #6   16. jan 2009 Her er et link til KG trim. http://www.kgtrimning.com/

Pakningssæt, alle pakninger der kræves for et toppakningsskifte, 375 svenske kroner.

P marineknast 1500 svenske, den koster ca 5000 kr herhjemme hos volvo.. ; )

• #7   16. jan 2009 takker smiley er det evt noget du kan gøre så?+ smiley

• #8   16. jan 2009 Jeg ville gerne tilbyde dig det, men jeg har simpelthen ikke tid til det lige nu, det ville også kræve at du kørte det hele til herning, for ikke at jeg skulle bruge en masse tid på at køre frem og tilbage, det er jo ikke sikkert det lige kan laves på den tid hvis der er andet galt.

En anden ting der er i det, er at hvis der sker noget med motoren efter jeg har lavet den, ikke at jeg tror det, da den vil blive lavet efter foreskrifterne, og den er solid men det er stadig en ældre motor og, jeg har ikke lyst til at stå med sure folk der vil have garanti.. : /.

Du kan prøve at skrive om et par måneder, hvis ikke du har fundet en anden løsning inden da, og du kan acceptere betingelserne, så vil jeg se om jeg kan få tid til det. : )

• #9   17. jan 2009 ok.. takker smiley

• #10   17. jan 2009 jeg har helt klart haft bedst erfaring med tj marine.. har prøvet begge i byen...

Kommentér på:
reparer volvo penta motor i århus

Annonce