{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.687 visninger | Oprettet:

Transport af båd på trailer med påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Hej. Er ny hvad ang. Båd.
Når man har båden på traileren og køre hvordan skal påhængsmotor så være ?
Skal den være knækket opad eller lodret eller ligger man den i båd og sætter den på inden den skal i vandet ?
Mvh. Bjørn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport af båd på trailer med påhængsmotor
  • #2   10. jul 2017 mine er altid tippet op, vil ikke risikere at benet rammer et af vores mange fartbump.. sidste sommer var der en der på den hårde måde fandt ud af, at asfalten var hårdere ved benet end omvendt... smiley

motor skal bare være på alt andet er vist for bøvlet.. smiley

jeg har monteret nr.plade og lygter på en plade i hver side, så er der ingen bom at pille af og man kan lige bakke i vandet uden noget.. men nøj folk kan råbe når de ser lygter sidder på endnu... smiley smiley

• #3   11. jul 2017 Helt op med motoren under transport...:)

• #4   11. jul 2017 Hvis I klapper motoren op, skal i vel næsten markere benet ved klud + lygte(i mørke).
    Min motor med ekstra langt ben stikker i hvert fald et pænt stykke bagud hvis jeg klapper det op.

• #6   11. jul 2017 jeg kører med min ned,med en lægte mellem motor og beslaget, så skåner man også tilt systemet.

• #7   11. jul 2017 Hvis ikke lygtebommen kan trækkes så langt tilbage/ud at bommen er lige så langt tilbage som den bagerste del på båden/motoren, så er stængerne for korte eller traileren for lille smiley

• #8   11. jul 2017 Mange tak for svar det giver god mening smiley

• #9   12. jul 2017 På min er der en motorlås som man vipper ned når motoren er vippet helt op så slipper man for at den vrider i agterspejlet når man hopper rundt på de danske veje. Så helt op med motoren..helt ud med lygtebomen og så selfølgelig nogle stropper om båden det er sket flere gange at både er rullet af trailer fordi den kun bliver holdt af spillet det er ikke nok. ⚓️👍Men Er det en lille båd og motor på en støre trailer trailer er det ikke altid nødvendig at slå motoren op da der er langt ned til vejen.

Kommentér på:
Transport af båd på trailer med påhængsmotor

Annonce