732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

René K
René K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Nybegynder i bådverdenen Nybegynder i bådverdenen

Hejsa alle.
Jeg har krydset alle salgssider med motorbåde, og det er svært at finde rundt i som nybegynder. Jeg har et max budget på 80000kr og for de penge kan man få en del. Men hvad er fordele/ulempe ved henholdsvis udenbords og indenbords motor ? Jeg kan se de indenbords motorer er der rigtig tit skiftet en del motordele som manifold osv. Den udenbordsmotor virker mere stabil, er det korrekt ? Og hvordan kan det være at en daycruiser med en 3 L motor er billig i forhold til en eks. 5 meters Cressent med udenbords motor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder i bådverdenen
  • René K
    René K Tilmeldt:
    jun 2017

#2   4. jun 2017 Motorbåde

• #3   4. jun 2017 det er nok fordi den med indenbordsmotor er en gammel hund ? jeg har et råd som jeg plejer at give , så småt som du kan klare dig med og så nyt som du har råd til . på den måde får du det bedste til dine penge , og det er mest motor der er vigtig ift hvor ny den skal være ,prøv at lægge nogle link ind ,af det du er interesseret i så er det nemmere at vejlede dig for os .

• #4   4. jun 2017 og når du skriver motorbåd ,er det så en kabinebåd eller speedbåd du kigger efter ?

• René K
    René K Tilmeldt:
    jun 2017

#5   5. jun 2017 Kabinebåd, gerne med et par sovepladser

Kommentér på:
Nybegynder i bådverdenen

Annonce