Første sejl tur.. {{forumTopicSubject}}
hej så lykkes det endlig, at få prøvet min nye og første båd.. har haft den i ca en md.. men har ikke haft modet til at kaste trodssen, he he .. mega nervøs, for vand, måske jeg lige sku ha tænkt over det.. men syntes sku båden er for stor , til lige at det virkker sikkert.. de kalder den fenderen.. da jeg nok har fået bygget mig en slags radio bil båd.. he he .. men nervøs for mine forbindninger , og som md , gik kom der flere og flere fender på.. og der kom et ny og ekstra tov på båden næsten hver dag,, så andre sage det ligenede et edderkop spind. he he .. men den løb sku heller ej nogle vejne. under sidste blæse vejr.. havde allieret mig med en ven som er sø stærk. på både, og motorer.. og jeg tjekkede mine arm luffer , vest. osv., vi smed trodsen og blev fotograferet , og alt virkede perfekt, sådan ca 50 meter så stoppede pisset og vi drev, i sejl renden,, havde heldigvis lige købt et anker, da min ven sage det var vigtigt.. den str, jeg har købt, kan holde en færge, men han sage køb et stort. og det gjorde jeg da så..fik hældt ankeret ud over kanten . og blev nærmest katastrofe opbremset he he .. fedt anker,, måske en smule stort og tungt he he men det virker.. blev senere
bjerget i land af yderst venlig fisker hura hura.. jeg var pisse nervøs for vi sku blive på søen for evver.. kom til kaj, pillet lidt ved et par skruer, og så sejlede vi sku en lille tur.. det var mega hyggeligt.. håber selv at ku magte det med ind og ud af havnen en dag... hilsen hc
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Både: 2 Emner: 12 Svar: 610
håber du fik dig en god og hyggelig tur ( anden gang )
Råd nr. 1..Hav en lille 4-5 hk påhængsmotor med...mange har dem som trollings motor el. sikkerheds motor.
Det havde jeg på min store, og jeg måtte osse bruge den første gang jeg var ude og sejle...
mht. dit anker str. så er forstort ikke stort nok, hvis du en dag, kommer ud for storm på havet..
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Både: 1 Emner: 15 Svar: 285
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 37 Svar: 173
Første sejl tur..