{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvor meget bruger I jeres speedbåde?
  • Bastian K
    Bastian K Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #1   27. jul 2005 Jeg har lige brugt min båd til en solnedgangstur (hedder det det?) op ad den kysten nord for København på ca. 2 timer, fladt vand med få bløde dønninger. Fed tur!

    Jeg har købt min første båd i maj (tror jeg, se selv hvornår jeg er oprettet her på siden og læg ca. 2 uger til).
    Jeg har forsøgt at komme ud så ofte som muligt, men sådan er det nok altid når man har købt noget nyt "legetøj". Måske kan de bådejere der har haft båd i flere sæsoner fortælle om interessen formindskes lidt over tid (det har jeg selv oplever med andre hobbyer ;o) ..??

    Jet tror jeg gennemsnitlig har været ude i hvert fald en gang om ugen, primært ture i weekenden.

    Men jeg havde min båd med på ferie i uge 28 (den uge med super vejr), det kan bestemt anbefales. Så føler man virkelig at man får noget mere ud af båden end bare en tur ind i mellem.

    Men med det vejr/vind/bølger vi har i Danmark køber man ikke speedbåd for at sejle hver dag, men for at nyde de dage man endelig kan være ude. Det er i hvert fald min erfaring...

    Go´ sæson


  • #2   27. jul 2005 Indtil nu, har jeg i år tilbragt ca. 460 timer på min båd - Wauuu så er jeg indtil nu nede på en timepris på ca. kr. 100 hvor af megen tid har været i tvivlsomt vejr :O( men også mange timer i godt vejr som primo juli.

  • #3   28. jul 2005 jeg er lige kommet hjem jeg har lige ryddet op og vasket den.. smiley

  • #4   28. jul 2005 hmm, så mange som muligt, men i min ind til vidre 2 uger af min 3 ugers ferie har der kun været rigtig sejlevejr 1 dag, og udsigten ser ik bedre ud den sidste uge smiley bittert, men overvejer at smide båden i vandet, for med 1-2ms så er det da skønt at sejle, selv om temperaturen ik er med

  • #5   28. jul 2005 jeg plejer at have mellem 50 og 80 motor timer pr år. dvs 800 - 1200liter benzin.

  • #6   28. jul 2005 Så snart jeg kan komme ud. Jeg bor i en lejlighed oppe på anden sal så er faktisk på vandet hele sommern self ikke når det virkelig blæser men altså for det meste. Synes ikke der er nogen federe. Lige pakke lidt pølser og en engangs grilll også nogle kolde pils også ellers bare sejle ind på strandene om aften når man bliver sulten Jo livet til søs passer mig fint

Kommentér på:
Hvor meget bruger I jeres speedbåde?

Annonce