{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Hvilken plade kan bruges? Finer/trailerbund/andet? {{forumTopicSubject}}

Jeg er "kommet til" at rive i en låge og med det fulgte rammen på skabet... Oooops... Manden er så "kommet til" at pille trappen ned og nu skal vi så have bygget en ny trappe op omkring den nye motor (når den er monteret) og jeg skal have bygget køkkenet op igen, men er kommet i tvivl om hvilke plade der er brugbar...
Har fundet en hårdtræsfiner som har en glat overflade og fåes i forskellige tykkelse, hvilket er at foretrække da der skal være bordplade, trappe, skabsramme/stuveplads, bagvæg ved toilettet og fronten ude ved sengen i stævnen skal også lige have et nyt lag træ...
Og ikke alle steder skal pladen være 18mm jo...

Kan en sådan plade bruges... Den bliver selvfølgelig behandlet inden opsætning, så ingen kanter står rå, hverken synlige eller gemte steder...
Det er i bauhaus jeg har set den...

Det er alt sammen inde i kahytten så det er ikke direkte udsat for vind og vejr...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken plade kan bruges? Finer/trailerbund/andet?
  • #1   31. jan 2017 Dørktræ, og det du selv nævner er fint.

• #2   1. feb 2017 Ja så meget for "en lille let overhaling ude"... Men rammen var helt rådden, og der er råd inde bagved... Så ned det skulle det... Det er ikke sikkert at det er det hele der bliver lavet i denne omgang, men køkkenet og trappen er vist nødvendigt... smiley

• #3   1. feb 2017 Ja der er altid noget i en båd som koster penge. smiley når man mindst venter det

• #4   1. feb 2017 Jeg havde brugt vandbestandigt birkefiner. låger mm i 12 eller 16 mm. dørk trapper og lignende i 18 mm.

• #5   1. feb 2017 Er birkefiner vandbestamdigt, eller er det noget specialbehandlet birkefiner jeg skal kigge efter...

• #6   1. feb 2017 Det er vandbestandigt. men man skal altid spørge når man køber. bare for en sikkerheds skyld. du kan evt se nogle af Billederne på min egen båd. det er bla. birkefiner kistebænke

• #7   1. feb 2017 Vi må ud at se hvad de har, og om noget kan bruges... eller om vi skal til at bestille hjem... Det er bare ikke så fedt, da vi ikke vil have mere end vi skal bruge, men heller ikke vil løbe tør lige før mål...
    Det er jo noget med; motor i, måle klippe pap i stykker der passer, måle mere og klippe mere, tape og så samle trappen i pap og tape... Og så ned at skære i træ, til passe, så motor ud... Så skal plader males og males igen og så males en gang til... Så motor i igen og plader i og samle... smiley
    Længerevarende projekt... smiley

• #8   2. feb 2017 Det lyder kompliceret. hvorfor laver i ikke trappen mm på stedet. Jeg er ikke helt med hvorfor motoren skal i først. Har i ikke lidt billeder af de ting der skal laves, vil gerne se det ☺

• #9   2. feb 2017 Vi kan ikke få plader ned i fuld størrelse og for ikke at få for meget spild så laver vi det i pap (grovskitset) og tegner det på pladerne... Og så kan vi stå inde i varmen med det der tager mest tid... smiley

Motoren er større end den vi tog ud så der skal lidt tilpasninger til som ikke er til at ordne med motoren monteret... og vi har ikke mulighed for at bygge trappen/motorkassen uden nye mål, hvorfor motoren må monteres inden... Motoren er ikke vinterklargjort og kan derfor ikke sættes i permanent når vi har de frostgrader vi svinger i pt... (Er min holdning)

men der er jo også et par måneder eller tre til vi skal til at tænke transport og fortøjninger... smiley

• #10   2. feb 2017 Det giver god mening. ..

Kommentér på:
Hvilken plade kan bruges? Finer/trailerbund/andet?

Annonce