{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Pis Danmark :-(
  • #1   17. jul 2005 kan kun give dig ret.....
    Er også selv negativ over vejret...

• #2   17. jul 2005 Jeg har også ferie her i uge 29... vejret sutter og det ventil slibesæt jeg mangler til båden er i restordre og skal bestilles hjem fra Sverige... forventet leveringstid 1 til 2 uger...! ;-(

/bm

• #3   17. jul 2005 jeg har godt nok 3 ugers ferie, men det skulle godt nok ik undre mig at det bliver pis vejer alle 3 uger smiley den første uge er hvert fald ødelagt

• #4   17. jul 2005 Op med humøret drenge det skal nok blive godt vejr inden længe

• #5   17. jul 2005 ha ha ja mon ikke det kommer i uge 31 32.

• #6   17. jul 2005 Da jeg bestilte ferie for snart lang tid siden, valgte jeg uge 28, 30 og 31. Min erfaring har sagt mig at det gode vejr aldrig falder i industriferien, først når den er slut. Derfor har jeg valgt at arbejde i uge 29, så er der en spinkel chance for at man kan opleve godt vejr, samtidig med at man holder ferie, i uge 31. Dog var der rimelig vejr i de første dage i ugen(28) der var jeg på vandet og blev godt forbrændt på ryggen, af for satan, så kan du lære det!
    Men det danske sommervejr er ikke noget at råbe hurra for. I baghovedet har jeg en lille plan om at det kunne være livet at flytte til Florida. Jeg har været der to gange, på ferie. Dog er det ikke så nemt at flytte til USA, jeg har undersøgt det lidt. Men fik jeg et tilbudt et arbejde derovre, så er det lidt nemmere og så skred jeg med det samme.

Kommentér på:
Pis Danmark :-(

Annonce