1.364 visninger
|
Oprettet:
Trailerbåd for lejlighedsboer {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Efter en fin sæson med en 9' gummibåd med påhængsmotor fra baggagerummet af min bil kunne jeg nu godt tænke mig at opgradere til en lidt større fast jolle/båd (14' ish). Jeg kan godt lide idéen i at båden ligger på en trailer og man har friheden til at plumpe den i hvor som helst og sejle ud.
Problemet er jeg bor i lejlighed på Frederiksberg, hvor jeg ikke umiddelbart har mulighed for at sætte en trailer med en båd på.
Er der nogen der kan anbefale nogle steder jeg kan betale mig fra parkering af en båd på trailer i københavnsområdet?
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Ellers er der pellikan på roskildevej, de har udendørs p-pladser, tror sgu det er det eneste sted hvor den kan stå nogenlunde sikkert, ellers kan du nok roligt regne med at der hurtigt mangler nogle ting på båden... held og lykke med det...
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
Bådopbevaring hos CJ Både
Topmoderne faciliteter til bådopbevaring
Vinteropbevaring for kun kr. 30 + moms pr. fod pr. måned
Vagt 24 timer i døgnet
Kameraovervågning
Område indhegnet med stødhegn
Central beliggenhed 5 minutters kørsel fra indre København
Kun 500 meter til vandet!
Vi klarer reparationer og klargøringer for dig
feb 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 75 Både: 1 Emner: 18 Svar: 1.379
Når jeg skal have min gamle jofa indenfor har jeg valget mellem at bruge havetraktoren eller min diesel ferguson til at trække den. Hvis jeg ikke lige har slået græs med min Stihl buskrydder på stien ned til laden tager jeg som regel ferguson'en.
Og i weekenden havde mine 2 ældste kammerater med på overnatning i det shelter jeg selv har bygget nede på marken. Godt nok var det koldt men der var hverken klovne eller pistolbevæbnede kulturberigere der forstyrrede os, kun lyden fra korntørreriet på møllen et par km væk.
Danmark er forskelligt og hurra for det.
Held og lykke med bådpladsen
okt 2016
Følger: 8 Følgere: 17 Emner: 8 Svar: 8
Jeg endte med at købe en lille 14 fods båd, som jeg har fået parkeret på havnen i mosede. Der er ganske vist 25 min i bil dertil, men det var det billigste for den kommende vintersæson (ca 700 kr). Når april kommer skal den have en kærlig hånd og så skal have fundet en havn hvor jeg kan have den liggende i vandet.
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
Trailerbåd for lejlighedsboer