1.597 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så er der"
hvorfor er der så mange..
der ikke har oprettet en båd her inde?? er det ikke et galleri? mange spørger om problemer med deres båd, men her ikke oprettet nogle båd. er folk bare dovne eller flove over deres både??
der ikke har oprettet en båd her inde?? er det ikke et galleri? mange spørger om problemer med deres båd, men her ikke oprettet nogle båd. er folk bare dovne eller flove over deres både??
Skrevet af: torben r - 3. jul 2014
så er der billeder
af den første sejlads d 8/9... lidt dårligt værd men jeg var ikke til at skyde i gennem... kig forbi album og smid en kommentar.
af den første sejlads d 8/9... lidt dårligt værd men jeg var ikke til at skyde i gennem... kig forbi album og smid en kommentar.
Skrevet af: patrick r - 8. sep 2007
Spar penge på din bilforsikring
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 574 Både: 2 Emner: 28 Svar: 1.117
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.193
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 26 Svar: 220
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 113
maj 2008
Følgere: 46 Både: 1 Emner: 15 Svar: 2.036
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 72 Både: 1 Annoncer: 1 Emner: 18 Svar: 1.338
Jeg har ingen ide om hvor stor % forøgelse af fiskebestanden der er sket? 80.000 fisk lyder jo af meget men de spredes - eller dør - vel hurtigt.
okt 2012
Der er jo før sluppet flere tons fri, ved ikke hvad det er i antal af fisk..
jan 2007
Der er jo lige så meget skidt og lort i dem vi fanger der er "rigtige " fisk...
Måske ikke antibiotika .. men alt muligt andet som vi mennesker ellers smider i vandet,,,,, skyller ud, bruger for at vi kan få mad på bordet.... tænk på alle de tanker der skyller deres tank på havet ( nogle må ikke, men fuck det ! ! det er "kun" hvis det bliver opdaget at det koster penge ..
Aktionære skal jo have overskud ! så det der er sparet på en havne rens af tanken og få gjort det rigtigt og lovligt... det er der nok en del af... pga PENGE til mennesker..... ) Havet bliver brugt som skralde spand af os ALLE, uanset om vi gør det selv eller bruger et produkt i hverdagen andre har lavet ! ! ! !
Vi fiser jo også rundt i vores både og hjælper med at forurene.... så starter ramaskriget ! ! ! NEEEJJJJJ det gør vi ikke ! ! ! ! ! JOOOOOOOOO vi gør ! ! !
Jamen den smule gør vel ikke noget, jeg passer jo på ! !
Måske ikke en dråbe olie..... men kæft det er mange dråber når et par milliarder siger sådan.... og så er der alt det andet ... man kan jo blive ved...
Årh det var dejligt... at komme af med lidt
okt 2012
jan 2007
okt 2012
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 25 Både: 2 Emner: 13 Svar: 2.398
https://www.youtube.com/watch?v=S2h8yqmf2JE
Så det er bare med at komme ud og få fisket skidtet op.
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.119
Hvis bare jeres regering kan tage sig sammen . Der er klart mere politisk stemmer at indhente med at stramme 'fremmede arbejdskraft' ende at stamme Fiske opdræts regler.
mar 2014
Sjovt nok er det meste af Lillebælt et "Ramsar-område" med begrænsninger på vandaktiviteter helt efter miljøforkæmpernes hovede, så kan vi opføre folkedans når de kommer forbi på deres tur fra stenbroen til en storbyferie i en af Europas metropoler og lige skal have en latte at styrke sig på
- dambruget må ligge lige på grænsen?
http://naturstyrelsen.dk/media/nst/72394/N112_H96_Lillebaelt_bas.pdf
jul 2014
Jeg kan ikke forklare mere hvis du stadig ikke kan se forbindelsen mellem de lovgivnings ansvarlige i Danmark og fiskeopdræt regler i Danske farvand.
..og Ja, Dambruget lå lige på grænsen af Ramsar området (lige ud for Assens). Det er heller ikke smart vel? mon ikke fiskeriministeriet viste præcis hvor den ligger og hvad kunne ske hvis disse regnbueørreder slap løs så tætte på fredet områder.
mar 2014
Jeg kan godt se linket mellem lovgivning og fiskeopdræt. Hvor kæden springer af for mig er din forbindelse mellem manglende lovgivning på fiskeopdræts området i forhold til fokus på udenlandsk arbejdskraft.
Det eneste link jeg kan se er at den rødhårede skrigeskinke lader som om hun har styr på indvandringen og "sheriffen" puster sig op igen igen imens udenlandsk "arbejdskraft" (og regnbueørreder) gør som det passer dem.... incl 3 skudepisoder indenfor det sidste døgn (ikke ørrederne). Men der bliver vi nok ikke enige
jul 2014
"imens udenlandsk "arbejdskraft" (og regnbueørreder) gør som det passer dem.... "
lige præcis godt sagt og et udmærket opsummering som jeg er enige med.
Endvidere Preben J, at Danmark venter indtil et EU forbuds liste ankommer med regnbueørred , før de danske lovgivninger strammer reglerne om deres opdrætte? .....nonsense!
Det er viste tid at Danmark lærer at tage ansvar for sin eget beslutninger når tingene går galt uden at forsøge at giv skylden til andre når det ikke passer os.
mar 2014
Nå, men jeg vil nu alligevel se om jeg kan fange nogle regnbueørreder her i efterårsferien.... dem har man da lov at jage
maj 2004
Følger: 35 Følgere: 67 Både: 7 Emner: 87 Svar: 1.038
Så er der fisk