{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

DMD !
DMD !
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 63

Køb af båd? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker rigtigt meget på at indvistere i denne Arabesque 26, en 26 fods sejlbåd fra 89 dens stand er til at diskutere, men syntes det er et spændene projekt at gå i gang med ved ik hva i syntes, i kan se annoncen på den blå avis. kan fortælle at den ydre stand absolut ikk er som på billederne. mit spørgsmål er om det er noget at kaste sig ud i eller om man skal holde sig væk? skal lige siges at jeg er førstegangs køber, men har en rimlig håndværksmessig kunnen og en lang sommer,

link http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54727441

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af båd?
  • DMD !
    DMD ! Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 63
    #1   23. apr 2008 Og har absolut ikk tænkt mig at give fuld pris med mindre i fortæller at det kan betale sig men vil helst ikk slippe over 18000.

• #2   23. apr 2008 Hmmm umiddelbart et fornuftigt projekt. Men !!!!!! (sorte tanker)

Sejl (1987) er sansynligvis færdige koster en del ved nyanskaffelse.

Motor der har stået stille i 5år, muligvis utætte pakdåser og stævnrør. Og stand ???? det er ikke billigt at skifte maskine.

Al el skal genoprettes. Kan koste en del i dele.

Træmast. Hvordan har den været opbevaret ?? Igen hvis den er færdig så koster det.

Alt reb er nok færdigt = udgift

Vanter ect. skal som minimum gåes efter af en prof = udgift.

Men det er svært at sige uden at have set "kvinden"

VH
    Carsten

• #3   24. apr 2008 du skal også ligge mærke til, at billederne af båden udefra ser ret gamle ud, hvilket kan betyde den er mere slidt nu. Men fin båd og dejlig str.

Kommentér på:
Køb af båd?

Annonce