Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Samling af 12 ikea reoler med 24 låger 1.999 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hydraulik styring
  • #1   9. jun 2016 Hej. Kan du ikke tage et par pic, der viser lidt mere af problemet..

Man kan tit vippe cylinderen ned, eller den vipper ned sammen med motoren, når man tilter den...

På min egen, hvor jeg havde samme problem, kunne jeg blot vinkle cylinderen ned, så der var plads til at motoren blev tiltet op...

• #2   9. jun 2016 Er det der hvor motoren er boltet/spændt fast på akterspejlet at cylinder går imod ???

• Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 8
    #4   9. jun 2016 Motoren er boltet på båden, men der er også beslag på indersiden til manuelt at spænde motoren fast som i gamle dage. Det er der cylinderen rammer ved løft. Cylinderen vipper med motor.

profilbillede
  • Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#5   9. jun 2016 Hvis i kigger på billede nr 1 så lige ned under poleret stang kan man se manuel beslag. Det er der cylinder rammer ved løft

• #6   9. jun 2016 Kan du ikke skrue de manuelle beslag af, eller evt. skære dem af, hvis de alligevel ikke bruges..

Jeg mener at kunne huske, at man kan skrue dem ud af beslaget på nogle påhængsmotorer...

• #7   9. jun 2016 Er det denne her du mener, at den støder imod...

profilbillede
  • Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#8   10. jun 2016 Nej ganske lidt ind på billedet. Der er et hul som er med gevind. Som der tidligere er brugt til en gevind stang til at spænde motoren fast til båden

• #9   10. jun 2016 #8 Sorry min ven, men jeg er lost, jeg forstår ikke hvad du mener i dette indlæg.

• Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#10   10. jun 2016 Hvis du kigger lidt længere ned ved din pil spids. Så er der et hul det er disse 2 beslag selve cylinder box rammer på billedet kan man kun se lidt af den ene

• #11   10. jun 2016 Du skal nok have fat i nogle længere afstandsstykker. Den jeg har hegnet ind i rødt. Der fås vist forskellige til bla. Seastar, men din ligner godt nok et andet fabrikat.
    Jeg har også lige mærket hullet op på det beslag (bracket), som din cylinder går imod.
    Alternativt til længere afstandsstykker er der nogen, som vælger at skære den del af, som Brumme er inde på. Din motor er jo, formoder jeg da der ingen bolt er i beslaget, boltet fast til båden nede i de nederste huller.

profilbillede
  • #12   10. jun 2016 Eksempel: Beslaget i den røde cirkel fjernes og motoren er monteret på båden med bolte nede ved stregerne.

profilbillede
  • Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#13   10. jun 2016 Jakob helt korrekt.. Men er en ultraflex og kan ikke få fat i nogen forlængere.. Bud på hvor ?
    Tør man skære dem af

• #14   10. jun 2016 Det er vel et temperamentsspørgsmål. Pt. holder de jo ingenting, da motoren er boltet fast.
    Hvad er sandsynligheden for at de huller nogensinde kommer i brug? Formentlig aldrig. Derfor er det mest op til en selv om det er noget man kan leve med. Hvis det laves pænt, er det jo ikke noget, som nogen vil lægge mærke til.

• Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#15   10. jun 2016 Ved af skæring, kan det svække styrken i delen det er mest det jeg tænker på.
    Skære det pænt af kan man sagtens

• Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#17   10. jun 2016 Kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan købe de forlænger stykker

• #18   11. jun 2016 Har selv haft samme problem , på med vinkelsliberen og problemet er løst.
    Luk snittet med hammerlak .

• Preben F
    Preben F Tilmeldt:
    apr 2016

#19   11. jun 2016 Du skulle vel ikke have et billede jeg måtte se

Kommentér på:
Hydraulik styring

Annonce