{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

:O) {{forumTopicSubject}}

Så kom min båd endelig i vandet i fredags og hooooold da op en oplevelse det er endelig efter et ½ års forberedelse at pårøve sin båd i det rette element. det blev til 2½ dag med 2 overnatninger, ca. 170 liter benzin, 12 motortimer, 40 øl og en overraskende topfart på hele 47 miles (75 km/t) :O) x 10

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  :O)
  • #1   29. maj 2005 OBS ! se i øvrigt de mange nye billeder på min profil.

• #2   30. maj 2005 Velkommen i søen !

Jeg må sige at min tidligere stemme ikke holder, det er sgu et lækkert skib du har dig der.

God sommer herfra

• #3   30. maj 2005 Og hold da helt op med mange flotte karakterer - Tak for det ! ! !

• #4   31. maj 2005 Jeg ved faktisk ikke hvor langt der blev sejlet i alt. Til gengæld ved jeg at der sammenlagt blev sejlet i 12 timer så det er jeg tilfreds med da dette var ved blandet sejlads. I den sammenhæng har jeg erkendt at jeg nok bliver nødt til at skrue ned for farten på fjorden, da min REGAL i forhold til mine tidligere både jo nok virker meget voldsom over for andre sejlende ved topfart med sine 4½ - 5 tons.

• #5   31. maj 2005 Omkring signalværdi hæftede vi os ved at REGAL'en måske har medvirket til en "hilse rokade". Nu var der pludselig flere sejlbåde og færre "små" speed både som hilste, hvilket jeg finder underligt (glem alt om signifikans ved denne betragtning).

Kommentér på:
:O)

Annonce