{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

hvordan {{forumTopicSubject}}

forgår det sådan i praksis med at få en båd hjem fra usa.
jeg vil finde en fra før 1998 så jeg ikke skal have den CE godkendt.
men hvordan gør man, fra man har fundet den båd man vil have, til den står hjemme i indkørselen med alle udgifterne betalt.
er der nogen der har hentet deres båd hjem fra usa må de meget gerne skrive for jeg har ikke prøvet det før og jeg har ikke lyst til at stå med en masse uforudsete regninger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan
  • #1   23. jan 2008 mener stadig at den skal ce godkendes, da den er impoteret efter 98. men du kan læse meget mere om reglerne samt hvem der kan godkende på den anden side

• #2   23. jan 2008 hvad for en er impoteret efter ´98?

• #3   23. jan 2008 hvis du importere en båd fra USA nu skal den CE godkendes uanset bådens alder.
    det er kun hvis den er kommet ind i EU før 98 at den er undtaget CE reglen.

• #4   23. jan 2008 Rene.

Det er meget simpelt. De fleste forhandlere er villige til at shippe båden. Betaling er en fordel at betale med PAY-PAL, som er en betalingsform der ermeget udbredt i USA. Den beskytter både sælger og køber. Husk at du ikke skal betale den fulde pris, da forhandleren ikke skal betale state sales tax, når det er til export. Mange betaler bare den fulde pris, men der er faktisk meget at spare. Hvis det er i Florida kender jeg en Dansker der pakker biler og både i containere og sender til Danmark, hvis du skal have hjælp.
    Fragtfirmaet ringer eller skriver en mail til dig en uges tid før containeren kommer og spørger om de skal fortolde den eller du selv gør, samt hvor containeren skal leveres. Meget simpelt.
    Sidder faktisk i dette øjeblik og venter på svar fra en i Orlando, Florida ang. en båd jeg skal have hjem.
    (Den tager jeg selv over og pakker på Fredag smiley

Per.

• #5   23. jan 2008 Per H: Det lyder spændene..:0)
    hvad har du sparet?
    Hvad ville sådan en båd koste herhjemme og hvad har du givet?
    Hvad er det for en båd?
    Bare det var mig!!

• #6   23. jan 2008 Glastron`en står i 45.000 Alt incl.
    Den jeg har gang i nu er en 16`Sea ray Bowrider med en 100 Hk Mariner fra 94 . Perfekt stand. kommer til at stå i ca 30 .000 alt incl.

• #7   23. jan 2008 Pris for hjemtagelse afhænger af størrelse. Længden er ikke så afgørende. Forskellen på en 20 og en 40`container er ca. 2-4.000 kr. Bredden og højden er vigtig, da det er billigst hvis den kan være ind i en container. Kan den ikke skal den stå på en speciel containerbund. som er lidt dyrer end en alm.
    Er den meget stor er det speciel transport og uha uha dyr.

Per

• #8   23. jan 2008 Ups..... 40 `container koster ca. 18.000 kr fra Miami leveret i Køge

Kommentér på:
hvordan

Annonce