3.894 visninger
|
Oprettet:
US trailer {{forumTopicSubject}}
Hej har lige købt ny båd som står på en us trailer,er der mulighed for at ombygge med bremser og så få den synet? og hvis er der nogen der har noget materiale regler osv.?
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 42 Svar: 168
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 317
nov 2006
Følger: 1 Både: 2 Emner: 15 Svar: 83
Det kan som regelt ikke betale sig også fordi hvis den er med amerikanske bremser så kan det ikke godkennes i danmark.
men hvis det har interesse så skriv lige en besked til mig hvad størelse trailer så skal jeg finde en rigtig god pris på en dansk idreg trailer til dig
aug 2007
Følger: 1 Både: 1 Emner: 7 Svar: 12
Tak for det ,min båd vejer 950kg så det skal vel være en omkring en 1300kg¨s
Det er bare en skam med den us trailer for den er meget rubust lavet i aluminium, jeg havde ellers hørt at hvis man købte en ny aksel og påhængskobling så var det mulig,ved godt at det bliver dyrt,men tror også det bliver rigtig godt da den jo er rustfri.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 132
Hvad er forskellen på amerikanske bremser og danske bremser?
Der laves US-trailere med både skivebremser og tromlebremser.
Og begge dele kan vel godkendes i Danmark
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Både: 1 Svar: 48
Har set en US trailer med nr.plade men måske den var"lånt" ??
nov 2006
du kan have set en us trailer med danske plader har selv en men den er uden bremser og synet til 750kg total.
en ny 1300kg trailer koster 17000 kr og det er en god tysk trailer ikke som mange af de billige polske man kan få.
jun 2007
1300kg så skal jeg bare have en i hver ende eller måske ikke?
jan 2007
Det er utroligt, at vi som forbrugere finder os i de elendige hjullejer og bremser der leveres på de europæiske trailere. De kan jo ikke tåle vand, selv om de er beregnet til at transportere både på.
Det samme med de elendige lygtearrangementer der findes på de europæiske, de tåler heller ikke vand.
På amerikanske trailere kører man bare det hele ud i vandet, og de kan holde til det.
Der skal findes parkeringsbremser på trailere i EU, men jeg ved at i hvert fald en amerikansk bådproducent arbejder på højtryk for at få en US-trailer typegodkendt i EU.
jan 2007
http://www.baadgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=2773
jun 2007
aug 2007
Følger: 1 Både: 1 Emner: 7 Svar: 12
Min trailer er en EZ Loader har kontaktet fabrikken i USA der gik en time så skrev de tilbage og bad om at få den data erklæring over,ca en halv time senere skulle han lige lidt om vægt osv.Han har nu lovet at sende den tilbage med stempel og det hele.
Var så idag forbi synshallen ,de sagde der overhovedet ingen problemer ville være når jeg havde fået den erklæring.
Jeg kan købe et komplet sæt bremser for ca 4500 + fragt fra samme firma.
Så det ser ud til at det kan lade sig gøre, skal bare lige have udviklet en håndbremse da det ikke er med i sættet.
nov 2006
US trailer