{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget olie på mercruiser 4,3
  • #1   6. okt 2007 hvis det er den samme gm blok og bundkar som volvo bruger til deres 4,3, 190hk er det 3,8L uden filter og 4,2L med filter

• #2   6. okt 2007 er det ikke bare at tappe det af. og så hlæde på til det passer på pinden.??

• #3   6. okt 2007 Nå Eigil, hvad har du nu gang i smiley

(Jo, hvis den er med stålbundkar, så er det ca 4,2 liter, med filterskift)

• #4   6. okt 2007 ja ca 4,2

• #5   6. okt 2007 tja det er min kammerats searay 265 med 2x4,3 mercruiser, som vi skal have skiftet olie på, men de sidder meget tæt og der er minus plads, så jeg brugte oliesuger til at tømme bundkarende med, men da vi kun fik ca 3 liter op pr motor syntes jeg det virkede til at være meget lidt. Vi fik dog bakset bundproppen af den ene motor og kunne så lænse maks en halv liter olie mere ud, så det er jo alligevel ikke alverden der er tilbage, når man suger olien op af "pind"-hullet.

• #6   7. okt 2007 Nåeh, jeg var lige ved at tro at du havde investeret i en ny(brugt) båd................

Jeg plejer også at suge mit olie op af hullet, har en elektrisk pumpe, det er sgu let, men der plejer jeg at få stort set alt det op der har hældt i den.

Oliepinden på en Volvo V6'er sidder i et rør, som er skruet på siden af bundkarret, den går ikke ned igennem blokken. Kan ikke huske det, men mener at det er lavet lidt anderledes på Mercruiseren.

Kommentér på:
hvor meget olie på mercruiser 4,3

Annonce