{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

BRABUS B
BRABUS B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Første gangs køber. {{forumTopicSubject}}

Hej alel sammen.

Som overskriften lyder er jeg første gangs køber og søger noget speedbåd.
Har i nogel gode forslag og input ttil hvad jeg bør gå efter og hvilke fald grupper der kan være, hvad skal jeg se efter ved køb af en båd og hvilken båd og motor vil være godt til førstegangs båg ejer.

Jeg søger egentlig bare en båd til at leje med, ikke nødvendigvis til vnadski osv men bare noget med lidt power 80-100 Km/t.

Jeg har set lidt på 2 mustang både og finder dem ret fede.
Men er det et godt valg eller er der noget i den prisklasse 30-40 kilo som kan være bedre eller smartere at vælge?

På forhånd tak.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Første gangs køber.
  • BRABUS B
    BRABUS B Tilmeldt:
    sep 2007

#1   10. sep 2007 Hvad med trailere?
    Er der en måde man kan se om de kan indregistreres på?

• #2   10. sep 2007 du kan få min fletcher (wild thing) for 36kg.

• #3   10. sep 2007 1 husk at chekke om det er stjålet....motornummer skal chekkes.
    80-100km/t kræver altså noget ret voldsomt...det er omkring 60knob.....så skal du op i en racerbåd og noget der ligner 250hk+.

det allervigtigste er at man laver sig en checkliste før man starter og holder sig til den.

1 budget
    2 størrelse
    3 skal båden trailes eller ligge i havn
    4 hvilken bådtype bowrider eller closed deck
    5 indenbords eller udenbords
    6 udstyr
    7 andre ønsker

• #4   10. sep 2007 Vil også sige at det måske er lige rimelig vildt hvis du vil have en båd som kan sejle 80-100 km/t for 30-40 kg !

Vores sejler "kun" 60 km/t , så vil foreslå dig mere båd måske i stedet for at gå efter farten.

• #5   11. sep 2007 Hva med min evt, den går lige omkring de 60km/t også med en 85hk, den er heller ikk "vildt" tørstig da det er en 3 cylindret.?

• #6   11. sep 2007 min går næsten 80 km, og det er med en 100 hk motor på. og den er da til salg hvis det er noget..

• BRABUS B
    BRABUS B Tilmeldt:
    sep 2007

#7   13. sep 2007 bfb .

Jeg søger en lidt mere sporty preget speedbåd, sådan design messigt.
    Noget ala Mustang serien.

Jeg går efter farten fordi det er den der har betydning for mit valg.
    Jeg vil hellere have en der ca. 80 Km/t og ikke har det store udstyr og finurlighedder.
    Frem for en som er mere båd end fart.
    Jeg ønsker ikke en topmodernet båd med kahyt og hele moliviten, bare en til at ligge og hve lidt sjov i.

Kommentér på:
Første gangs køber.

Annonce