{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandski og tuber
  • #1   8. maj 2005 lad være og køb den billigste tube du kan finde, tag og ofre det sidste og få en full cover tube. ringen er lukket helt inde i nylon.. de er meget stærkere, som også har dræn i bunden. det kan godt være træls hvis der er vand i. de fås fra omkring 500 og op efter mener jeg, det samme gælder dine ski, gi lidt ekstra og få nogle gode combo ski. de er noget bredere i bunden, og med tunnel bund, eller dobbelt tunnel, meget nemme at stå på, hurtigt oppe af vandet, og så kan de også presses en hel del i svinget, der er også det at de fleste kan komme op på dem, og det er jo meget sjovere at der er flere der kan stå, end bare dig selv.jeg gav 2000 kr for mine. et wakeboard er efter min mening det absolut fedeste der findes,står ikke på andet, men kan ik anbefales at starte på, lær skiende først, og få lidt føling med det først, [men måske kan du allerede] og prøv så et wakeboard. derefter har de andre skiende for sig selv, man bliver virkelig bidt af det. et nyt board koster fra små 2000 og så ellers bare derop af .den båd må da også give den fedeste wake,

• #2   8. maj 2005 Den båd du har er jo kanon at trække tubes med, og 2 tubes er absolut det sjoveste både for dem inde i båden og dem der sidder derude. I tubes har alle succes fra starten uanset motorrik mm. Som Nicolaj også siger er det ikke helt så fed med med den styrbare og heller ikke bananen, da de ikke er til at smide tværs over hækken. Ja wakeboard er selvskrevet til din båd med den store hækbølge, selv startede mit vandsportsliv på wakeboard uden problemer, men ja 2 ski er da nemmere for de fleste begyndere.

• #3   8. maj 2005 Hey Lars.
    Et rigtig sjov legetøj en en 'tube' der hedder 'Air Glider' den er ca. 2m bred og 2.5m lang og så ka den flyve op til 2-3-4 m op i luften!!!! Den er helt vildt sjov!
    Den er lavet af firmaet 'Sportssuff' se den evt. på jet.trade.com den kan klart anbefales!

Kommentér på:
Vandski og tuber

Annonce