{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

sune c
sune c
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

styrearm? fjernstyring? {{forumTopicSubject}}

hejsa,overvejer at købe en johnson 15hk med fjernstyring, ville lige høre om der findes en anden form for styring? altså ligesom gas/gear, kan man da få noget til at styre motoren uden rat? en slags joystick eller noget? jeg har en stor jolle nemlig, og vil ikke til at skulle ha rat i... kan man evt. sætte en styrearm på?? og i så fald hvad koster det?? håber der er nogen derude der vil hjælpe... smiley

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  styrearm? fjernstyring?
  • sune c
    sune c Tilmeldt:
    aug 2007

#1   4. aug 2007 hej igen, er der slet ingen der ved om man kan få andet til styring end et rat?

• #2   4. aug 2007 vil mene at du rimlig nemt kan sætte det på. alt efter hvor gamle den motor er. du skal selvfølgelig ha fat i styre stang og sikkert også nogen kabler.. og de skal selvfølgelig passe på modelen.

men hvorfor ikke bare købe en styrestang i steden for.. der er da masse i den størrelse

• sune c
    sune c Tilmeldt:
    aug 2007

#3   4. aug 2007 hejsa, en styrestang? altså at sætte den direkte på motoren? det vil jeg nemlig rigtig gerne, men kan man bare det? og er det ikke dyrt? det er en johnson 1993, 15hk...

• sune c
    sune c Tilmeldt:
    aug 2007

#4   4. aug 2007 og hvor køber man en sådan?

• #5   4. aug 2007 hvorfor ikke bare købe en motor hvor der er ikke er monteret extern gas/gear og styring istedet

• sune c
    sune c Tilmeldt:
    aug 2007

#6   4. aug 2007 hehe jo tak, men jeg har fået et alle tiders tilbud... så det er bare svært at sige nej til... men det kræver selvfølgelig jeg kan bruge den??

• #7   4. aug 2007 PVC rør som forlængede styr, det er da billigt.. smiley

• sune c
    sune c Tilmeldt:
    aug 2007

#8   4. aug 2007 hehe tak for det, det vil sige man kan komme hvad som helst på motoren, der er ikke noget der vil blive skadet ved at man drejer den manuelt, selvom den er lavet til fjernstyring??

tak for hjælpen smiley

• #9   5. aug 2007 (link fjernet)

• #10   5. aug 2007 nej du skader ikke motor ved og styre den manuel´.
    eneste forskel er jo om det er et kabel der skubber motoren eller det er en styrestang.
    vil tror du finde en styre stang fra en tilsvarene motoren af samme mærke og mont. kunne jo være fra en der har lavet den om til fjernstyring i steden for styrepind.

Kommentér på:
styrearm? fjernstyring?

Annonce