{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  er denne båd for dyr/billig
  • #1   17. jul 2007 jeg synes den er 10000 kr for dyr vil ikke give 70000 kr for sådan en gammel båd

• #2   17. jul 2007 For dyr. Den kan simpelthen fejle alt med den gamle motor og det udtjente drev. Du kan sagtens finde nyere både til samme pris. Hvis du ikke skal trække ski eller andet men bare hyggesejle skal du vælge en med en lille dieselmotor.

• #3   17. jul 2007 Find noget andet. Den ser ikke ud som om at den er pengene værd. Som de andre skriver.. Drev og motor ved du ikke hvordan har det... Og det er dyrt at lave....

• #4   17. jul 2007 det skader vil ikke at køre ud og se båden, andgående pris har i set hvad man får for 70 kg idag, ikke meget hvis man spørg mig,

• #5   17. jul 2007 jeg synes ikke det lyder helt dumt, hvis drev og motor er i orden er det faktisk billig

• #6   18. jul 2007 Hej Allan!
    Jeg synes det ligner en fornuftig båd. Hvis ellers drev og motor er i orden, så ville jeg ikke være bange for at købe den. Man får sku ikke meget båd i den klasse for 70.000,- Men du bør nok sætte lidt penge af til rep og vedligeholdelse i starten, for der vil garanteret komme lidt udgifter, når du kommer afsted, det er ikke billigt at have båd, hverken ny eller gammel! Køb den og kom så afsted ud på vandet istedet for at sidde foran skærmen! MVH frank

• #7   18. jul 2007 Hvis du ikke køber denne, så skal du næste gang gå efter en "mærkebåd" Poca, Joda eller lign. de holder sku prisen godt og er nemmere at komme af med igen, istedet for nogle mere ukendte mærker! Held og lykke med jagten på din nye nye båd. MVH Frank

Kommentér på:
er denne båd for dyr/billig

Annonce