{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bundmaling
  • #1   8. mar Det sker det absolut ingenting ved, jeg misunder dig for det går en lille måned inden jeg kommer i 😁

• #2   8. mar mangen tak for svar, der var bare en der sagde a bund maling ik måtte få frost

• #3   9. mar tak beckmand for svar
    tro mig glæder mig også min jolle plejer ikke ligge på land så længe som den har gjort denne gang, og så igår lørdag da vi fik lidt varme, måtte jeg sku få smurt hende så vi kan komme i bølgen blå.
    men en nabo kom forbi og ødelagde humøret lidt da han sagde bundmaling ikke kunne tåle frost og de lover nattefrost i to dage

• #4   9. mar Vores for næsten nattefrost hvert år da vi maler først/midt marts. Vi har altid brugt Jotun bundmaling og det har aldrig været et problem 🛥️

• #5   11. mar Mon ikke naboen mener maling på dåser ikke tåler frost?

• #6   13. mar Jeg tror det er endnu simplere.
    Er det for koldt, bliver malingen for tyk og kan ikke rulles ordentlig ud.
    Så får det ikke ordentlig fat i underlaget, og man skal bruge 10 bøtter smiley fordi laget bliver for tykt.
    Der står jo 10-tusindevis af både på land som er blevet malet mange gange og har stået i 10-20-25 graders frost i mange år om vinteren. Uden problemer.
    Hemper havde engang en vandbaseret Mille som jeg selv brugte. Den var faktisk forrygende god og nem at påsmøre og kunne påsmøres meget tyndt.
    Men ville nok fryse i bøtten hvis ikke man var opmærksom.
    Næ, det er bare med at få malet og komme i vandet. Og hvis man nu sætter en varmeblæser inde i båden nogle timer før, kan skrogtemperaturen måske komme op på 10-15 grader mens man maler. Så skulle alt være OK

Kommentér på:
bundmaling

Annonce