{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fill hole in bathroom tile, fix 2 electrical sockets 500 kr.
  • Vask næsten stoppet på badeværelset 695 kr.
  • Hjælp til at hænge TV, soundbar, lamper og malerier op. 1.849 kr.
  • Sætte indfatninger og fodpaneler 3.225 kr.
  • Help build ikea bed 850 kr.
  • Hjælp til skift af stikkontakt og afbrydere uden jord. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikringen
  • #1   5. feb Prøv at søge på dem i Forum, der kommer flere tråde op omkring manglende dækning ved overmotorisering (som de ikke oplyste om) og andre spidsfindigheder.

Men afhængig af hvad du skal have forsikret, kan de jo passe til dit behov. Få nogle forskellige tilbud og husk at læse det med småt

• #2   6. feb Det er vigtigt, at du læser forsikringsbetingelserne igennem, inden du sætter din signatur på policen.
    Pantaenius er een blandt mange aktører på markedet.

Hvilken båd skal du have forsikret?

Jeg bruger AXUS NORDIC til min RIB gummibåd.

• #3   6. feb Det drejer sig om en Storebro. 28 fod. Ca årg 1983. 86 hk Volvo motor.

• #4   6. feb jeg kender flere der arbejder med både, de siger alle sammen at pantaenius er bedst , går din båd i stykker får du det det koster at lave den, og ikke et eller andet tilfældig beløb, de er en smule dyrere men efter min mening er du bedre dækket.

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 198
    #5   7. feb Det forsikringsselskab der er bedst er det der betaler når skaden er sket.

Jeg har brugt det gennem jysk småbådsklub i mange år og de er fine selv når skader skal betales, har aldrig hørt nogen sige noget skidt om dem.

Kommentér på:
Forsikringen

Annonce