1.105 visninger
|
Oprettet:
speedbåds (kørekort) internationalt? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Er der nogen der ved om det er internationalt? Så jeg kan bruge det i andre lande? Som fx. Sidder jeg i Australien lige nu og dem jeg bor ved har en båd men de siger hvis mit kort ikke er gyldigt i Australien kan politiet tage båden..
okt 2012
Følger: 18 Følgere: 169 Både: 2 Emner: 18 Svar: 1.054
Ellers tager du bare et der over det tager nok bare en time...
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
"Overseas marine licences for visitors
When you visit Queensland from another country, you may be able to use your overseas marine licence if it is a current recognised overseas licence (PDF, 618KB).
If your recognised overseas marine licence is not in English, you will need a translation from an accredited National Accreditation Authority for Translators and Interpreters translator and must keep this with your licence.
If your overseas marine licence is not recognised, you will need to contact an approved BoatSafe training provider to assess recognition of prior learning and then apply for your marine license."
http://www.msq.qld.gov.au/~/media/msqinternet/msqfiles/home/licensing/recreational/overseas_qualification_list.pdf
Listen var sidste opdateret i 2013 og inkludere Sverige, Tyskland , poland, Lithuania osv men jeg kan ikke finde Dk.
Mon ikke den også accepteres, bare ringe og bekræft at den er for du rejser.
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.147
på mit står der følgende på bagsiden:
Certificate of profiency in yachting (power boats)
Holders of this certificate are entitlet to navigate power boats i.e.pleasure crafts of less than 15 metres and with power without limitation in Danish and international waters. men de gælder ikke nødvendigvis i andre landes farvand.
speedbåds (kørekort) internationalt?