{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

RAMBO
RAMBO
Følgere: 47 Både: 1 Emner: 16 Svar: 2.041

Bådudstilling i Fredericia {{forumTopicSubject}}

I slutningen af februar og begyndelsen af marts 2025, er der bådudstilling i Fredericia.

Det er ikke en traditionel bådudstilling, som vi kender det fra de tidligere år. Det hele er lagt an på, at det skal være et "videns- og oplysningsmekka", hvor interesserede kan få stillet deres nysgerrighed omkring livet på vandet.

Der vil være få udstillere med joller og gummibåde, og de tidligere kendte store udstillere med sejlbåde / motorbåde er der slet ikke.

Udstillere med motorer, elektronik osv. findes ikke i år, ellers er det på meget få stande evt. produktnyheder kan ses.

Se evt. mere på www.boatshow.dk

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådudstilling i Fredericia
  • #1   27. nov Synd de laver det om, men det skal da besøges alligevel 🙂

• #2   27. nov Er der virkelig flere i syddanmark der gider høre om familien Kjær-Jepsens tur til Caribien`?

• #3   27. nov Æv, hvis der ikke bliver sejlbåde eller motorbåde at se på smiley

• #4   28. nov Udstillingen ER ikke lavet om, men bliver det, fordi ingen store udstillere er med mere med motorbåde, sejlbåde, motorer, udstyr osv.

Bådbranchen er sendt helt i knæ, og den styrtbløder for åbent tæppe......

• #5   28. nov og hvor har du så det fra

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 193
    #6   28. nov Velkommen til MARITIME DAGE i MESSE C Fredericia
    Vi glæder os enormt til at åbne dørene til MARITIME DAGE, som præsenteret af BOAT SHOW Denmark.

Vi samler hele den danske sejlerbranche i to weekender under ét tag i en tid, hvor efterspørgslen på udstyr, fællesskaber, sejlerdrømme og vidensdeling er stor. - Der bliver selvfølgelig også rig mulighed for at opleve nye og flotte både.

Hmm der er da ellers mange udstillere på deres side..

• #7   29. nov #5
    Kig på deres hjemmeside.

Udstillingen er fint beskrevet i dit indlæg. Der vises dog primært joller og gummibåde, og måske et par overgemte modeller fra lageret.

Herudover kan der købes massere af sejlertøj, fendere, tovværk osv.

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 193
    #8   29. nov #7
    Ja så er der ikke meget at komme efter da, men et par gummibåde kan jo da osse et eller andet.. smiley

• #9   30. nov Grundlæggende lægges der op til, at bådudstillingen skal være en vidensdatabase, men den type findes på adskillige facebook-grupper, foraer osv....baadgalleri er eet af de steder, hvor brugerne kan finde nyttig information.

• #10   9. dec Nu har jeg købt billet til hele ugen - partout smiley
    Noget under 1% af hvad jeg bruger på både om året.
    Skal Boat Show blive ved med kunne det vi gerne vil, skal vi jo vise flaget.
    Jeg bor meget tæt på, så jeg plejer at komme mange gange.
    Og min oplevelse er, at når man allerede har båd, bruger man mere tiden på udstyr, tovværk, støvler, jakker mm. og så en god snak med udstillere, og ikke mindst nogle af de sejlere man møder på vandet, på havnen og ved slæbestedet.
    Og noget er vidensdeling, og næsten alt er samtidig hyggeligt......
    Der er ikke noget at tabe smiley
    Håber at møde nogle af jer.........

Kommentér på:
Bådudstilling i Fredericia

Annonce