{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Rude revnet {{forumTopicSubject}}

Hej
Har en Uttern 560 HT hvor den ene forude er revnet. Har brug for at skifte den. Er meget ny i denne “bådverden”. Er den billigste løsning at pille ruden af og gå til glarmesteren og få bestilt et kopi og selv sætte ruden tilbage. Eller er det alt for svært?
Hvad gør man😅


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Rude revnet
  • #1   8. aug Er det ikke specialglas/hærdet glas? Tror en almindelig "drivhusrude" ikke vil holde længe på en båd.

    Det kan vel godt bestilles hos en seriøs glarmester, men det koster nok en del.

    Andre bruger acryl plade til erstatning i ældre både, men det kræver jo næsten du udskifter alle ruder for at det kommer til at se ens ud?


  • #2   8. aug Jeg har lige knust en siderude i min tresfjord. Øv Øv... Jeg har pillet den ud i modsatte side og leveret den hos den lokale glarmester som så bestiller den hos et glas firma som laver hærdet glas. Vælger du at lave et alternativ løsning nu så tror jeg du fortryder det på sigt.
    Gør det ordentlig første gang, lidt dyrere men resultatet bliver godt smiley


  • #4   23. aug jeg tror ikke på at hærdet glas er sagen i en mindre båd hvor vibrationerne er store
    jeg mener bestemt at polykarbonat vil være det mest optimale da denne rude vil kunne give sig og KAN ikke knække


Kommentér på:
Rude revnet

Annonce