{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.273 visninger | Oprettet:

karsten r
karsten r
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Trollingbåd {{forumTopicSubject}}

ohøj derude.
Har lige solgt min båd og leder nu efter en båd der er god til trolling og gerne med kabine, men er meget tvivl om hvad man skal vælge. Er der ikke nogle af jer der kan smide par gode tips om div. mærker osv.. mvh. karsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trollingbåd
  • #1   30. maj 2007 jeg kigger lige med her. er nemlig også på udkig efter en ny båd til lidt trolling.

• #2   30. maj 2007 Hej.

Jeg må sige at den jeg har selv har er god til det i sørger efter.

Se min profil for billeder.

• #3   30. maj 2007 En anden båd er en Crescent Hanö. Den er lavet specielt til trolling fisker.

• #4   30. maj 2007 Hvis du ser på en af disse trolling-sider, kan du jo se hvad de bruger af forskellige både.
    http://www.trolling.dk/?id=mem

http://www.smaabaadsklub.dk/billeder/billed_start.asp

Alle mindre motorbåde, kan jo tilrettes til trolling.

• karsten r
    karsten r Tilmeldt:
    jan 2007

#5   30. maj 2007 Tusind tak for alle de hurtige svar der allerede er kommet.

• karsten r
    karsten r Tilmeldt:
    jan 2007

#6   30. maj 2007 Har fået et godt øje til drago 640 og 660 sport da der er utroligt meget båd for pengene og de er udnyttet vanvittigt godt både vask kogeblus og lukket toiletrum samt et kæmpe agterdæk med fri arbejdsplads..

• #7   31. maj 2007 Alt efter prisleje, så er der rigtigt mange både at vælghe imellem. Min egen drømmebåd til trolling, er en Campion explorer 542! Drago bådene er bestemt også nogle rigtigt gode både til Trolling. Når du kigger på trolling både, så vær opmærksom på at der ingen bænke skal være bagerst, eller i siden, med mindre de kan demonteres! Det er yderst uhandy at skulle ligge på knæ på bænken for at komme ud til sin downrigger eller når der skal landes fisk! Et billigt alternativ kan være en båd som min, men den er ikke nogen skønhedsåbenbaring, og kun på 16 fod. Se den i min profil. Held og lykke med jagten på den perfekte trolling maskine! MVH frank

• karsten r
    karsten r Tilmeldt:
    jan 2007

#8   31. maj 2007 Ja det er rigtig nok at campion 542 er en kanon god båd men der er bare ikke en kabine som er anvendelig til ret meget da den er lav og lille, hvor den i en drago 640 sport ser ud til og være høj og stor enda med seperar toiletrum og sport udgaven er den der er lavet til fiskere kan jeg høre da den kun har en agter bænk som kan fjernes helt, så jeg håeber på at der kunne dukke såddan en fætter op i den kommende tid eller bare noget der er ligeså alsidig som såddan en er, der findes jo sikkert mange typer og mærker der ligeså gode og andvendelig eller bedre, jeg kender dem bare ikke så jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg ellers skal søge efter. Men en ting er sikkert og det er at jeg og kæresten glæder os til den første weekend tur med trolling når vi finder en båd.... p.s. god weekend og knæk og bræk derude i de kommende fridage..

• thomas n
    thomas n Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #9   31. maj 2007 jeg ville forslå dig at kigge på en Ørnvik 566 mc, den er med center kabine, der er dog ikke mange af dem herhjemme......

• Svend C
    Svend C Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #10   31. maj 2007 Jeg har min til salg i den blå avis..

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49760736

Prisen på selve båden er 79.000,- , men kom evt. med et bud. Jeg har set 3 andre Skagerak's til salg, men ingen nær så pæn og velholdt som min.
    De tidligere ejere brugte den gennem 6 år til trolling, så det var måske noget.?
    Spørgsmål besvares gerne på mobil 21 68 04 03.
    Mvh
    Svend C.

• karsten r
    karsten r Tilmeldt:
    jan 2007

#11   31. maj 2007 Vil gerne stå i det fri med mulighed for at overdække området og mener ikke en midt cabin er sagen da pladsen ude foran er spildplads for mig...

• karsten r
    karsten r Tilmeldt:
    jan 2007

#12   31. maj 2007 fin båd ellers sven c. den ligger i remstrup å på billedet kan jeg se(kommer selv fra funder kirkeby) men jeg må kun trække 1500 kilo total og er nok mest til påhængsmotor pga, benzin økonomien. men kunne da godt tænke mig og se på sættet hvis det er muligt.
    Du kan maile din adresse eller et tlf. nummer til mig på karsten@rudbeck.dk

• #13   1. jun 2007 Korrekt, campion 542 har ikke meget kabine plads. Hvis du går efter kabine pladsen, så prøv at kigge på den nye danske trollingbåd "grizzly 700 pro" se artikel på http://www.web4sailors.com/ Den er sku herre fed, men bestemt ikke for fattigrøve. Men ellers er Dragobådene rigtigt gode både i en fornuftig prisklasse, med god plads i kabinen. Knæk & Bræk

• søren ø
    søren ø Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   11. jun 2007 Kig her

(link fjernet)

Hvis du er interesseret så kontakt mig og vi finder ud af noget. Rigtigt fint skib som er kanon til trolling med hele familien.
    Send en mail for detaljer smiley

• #15   15. jun 2007 http://www.vestsjaellands-marineservice.dk/

Kik evt. her - under brugte både

• Mona L
    Mona L Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 48 Følgere: 2 Svar: 4
    #16   14. dec 2013 Du kan ringe til mig på tlf.22966921..Da jeg tror at jeg har den båd som du søger.16f.Dokkedal med hardttop fishfinder 25hk.yamaha 4t.El hæve/sænk kompas samt autolæns + meget merer,er klar lige til at smide efter bilen også i vandet.mvh.Henrik

Kommentér på:
Trollingbåd

Annonce