5.295 visninger
|
Oprettet:
Crescent 435 "stejler" {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt en klinkbygget jolle, som den I ser på mit billede.
Jeg er klar over at den aldrig kommer til at sejle hurtigt, og at den ikke vil komme til at plane. Men jeg synes alligevel at forenden rejser sig meget når jeg sejler. Motoren vejer 35 kg, så den burde ikke være årsagen.
Så snart 1 voksen person sætter sig ud i spidsen lægger båden sig pænt i vandet.
Er der en snedig løsning på det? Eller gælder det bare om at skaffe 80 kg bly og lægge ud i spidsen?
PFT.
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 4 Både: 2 Svar: 149
Ku godt tyde på den er for lille,eller at benet står for langt bagud......
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Da jeg købte båden var der 15 hk, men det gjorde kun de hele værre.
Har ikke forsøgt mig med at flytte motorbenet længere ind, men det er da et forsøg værd.
Tak for svarene indtil videre.
nov 2006
Så jeg ka se hvordan den er udformet, så skal jeg nok fortælle dig hva du evt. ka gøre så den ik gør det så meget,men fjerne det helt ka jeg ik love dig, men gøre det bedre det ka vi sagtens;-)
Mvh. Dennis
Du er også velkommen til at ringe til mig,hvis du syntes det ville være nemmere. tlf. 28 68 86 64;-)
Så skal jeg gøre mit for at hjælpe dig:-)
maj 2007
Det bedste billede som jeg lige nu er dette (der burde være kommet nyt profilbillede). Der er plads til 4 voksne i bagende.
nov 2006
Hvor kommer du fra i landet?
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 27
maj 2007
Søren, jeg har selv luret på den idé, men har været i tvivl om hvor jeg kan skaffe noget bly. Vil forsøge med 2-3 sandsække, og så køre til skrothandleren, hvis det fungere.
Tak!
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
Crescent 435 "stejler"