1.072 visninger
|
Oprettet:
Trailer-specifikationer for Brenderup 1302 R {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har kig på denne trailer, første gang indregistreret i 1998. På motorregisteret står en totalvægt på 1300 kg med egenvægt på 375 kg. Jeg har ikke kunnet finde meget om denne model på nettet, så jeg tænkte på, om nogen kan hjælpe mig med følgende: Har denne trailer bremser? Skal den synes inden omregistrering? Betyder data, at bådens vægt maksimalt må være 925 kg.? Er denne trailer velegnet til lovligt at fragte Campion Allante 170 med 150 hk 2-takt påhængsmotor?
På forhånd tak
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Men ... husk at der skal være papirer på trailer ( reg att, i del 1 og del 2 ) lad være med at tro at det er en lille tur til skat for at få en ny ...... det er det ikke ! ! Att skal søges og sendes til sidte reg ejer af den, det er det eneste papir du har på at den kan synes, og komme i dit navn, har været mange historier om at den der havde den sidst ikke kom af med den på en rigtig måde, og dermed stadigvæk ejer og stadigvæk vil eje den... så ALTID papir på den = ikke så meget bøvl.
Køb IKKE en trailer der er for lille, der kommer MEGET hurtigt vægt i den, benzin, anker, batterier osv osv .... og det går stærkt, så er der lige det med vægten du må trække med dytten og tilhørende kort til at køre med den.... det ved vi ikke noget om du må ! ! det er kun dig.... men politiet har rigtig meget opmærksomhed på lige det punkt her i sommeren... og det er dyrt ikke at måtte ! ! !
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 39 Både: 5 Emner: 12 Svar: 1.111
Hvis du kører med overlæs, koster det 75 kroner for hver procent overlæs, du har. Hvis du fylder 200 kg for meget i en trailer, der må veje 500 kg, giver det en bøde på 3.000 kroner, da det er en overskridelse på 40 procent.
Så kan du regne ud hvad din trailer koster i kilo overlæs.
jul 2020
Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2
apr 2021
Svar: 41
jul 2020
Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Få båden på en vægt SEJLKLAR og lad være med at tro.. det kan du klare i kirken om søndagen....
apr 2021
Svar: 41
som #9 skriver...
producenten giver en ca vægt og tit uden ret meget udstyr..
der er en bruger herinde der havde en Doral 17 mener jeg den hed, den kom på en 1300 kg trailer, som den burde kunne ligge på efter vægt angivelser men den krævede en 1600 kg trailer da den kom på vægten..
hvis du køber en båd så få den på vægten før du betaler/underskriver noget, du bliver nemlig overrasket over hvor meget mere en båd vejer end den er opgivet til..
en ny trailer i den størrelse koster kassen og for en brugt skal du også give guld..
der blev sidst i 90érne solgt en del pakkesæt hvor trailer var for lille selv om der intet udstyr var i båden endnu..
Trailer-specifikationer for Brenderup 1302 R