1.058 visninger
|
Oprettet:
DK Speedbåds certifikat i Canada? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg skal på en rejse til USA og Canada, hvor jeg har nogle venner i Canada som har et par Sea Doos og nogle Jet ski og en speedbåd. Sidst jeg besøgte dem tilbage i 2008 var der ikke nogle regler om at have et certifikat til at føre dem, og dengang var jeg endda kun 14 år, men det er der så sidenhen kommet. Så nu skal jeg have mig et speedbåds certifikat. Vil det jeg kan få her hjemme i DK være gyldigt der ovre?
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
Det sagt , er Google også en udmærket ven, det er hvad han siger.
Citat fra http://www.boaterexam.com/canada/faq_rules-en.aspx :
A. Non-residents only need to obtain a Pleasure Craft Operator Card if they are operating their powered boat in Canadian waters for more than 45 consecutive days or if the boat they are operating is registered or licensed in Canada (this includes rented boats). Boater Education Cards or equivalent certifications are recognized in Canada. Proper identification should be kept on board at all times to provide proof of residency.
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 11 Både: 2 Emner: 28 Svar: 240
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 575 Både: 2 Emner: 28 Svar: 1.116
jul 2010
du har selvfølgelig ret i at overordnet set er reglerne de samme - men der er altså små forskelle og hvis du kender dem så er det sgu meget rart.
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 26 Svar: 220
😜.
apr 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Det vil selvfølgelig være en god ide med at supplere med et onlinekursus, og hvis man så bliver stoppet har man 100% rent mel i posen.
Jeg vil lige høre mine venner i Canada hvad de mener om det.
jul 2010
DK Speedbåds certifikat i Canada?