{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

Spil til traileren. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går og overvejer at skifte spil på min trailer fra 1989. Traileren fejler ikke nogen men spillet ser ud til at det giver sig meget når jeg trækker min båd op!

Tror i det skal skiftes eller?

Og hvor finder man et ok/godt spil til traileren?

Kan det betale sig at få et eletrisk spil?

Jeg ser frem til at hører fra jer.

Mvh

Christian *der glæder sig helt vildt til at det bliver forår*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spil til traileren.
  • #1   6. jan 2007 Hvis det skal være med "rugbrødsmotor" så køb det i Biltema, billigt og ok kvalitet.

Lars

• #2   6. jan 2007 Jeg ville skifte til et nyt spil men ikke elektrisk, da jeg tror at det ville give flere problemer end at skabe glæde... Du skal have et ekstra batteri eller lave et udtag bag på bilen. Men hvad så hvis du pludselig bruger en anden bil? Og hvad sker der hvis du feks. har glemt at trimme din motor helt op før du kører med elspillet? Bare min mening.

Køb et nyt spil som også passer til din båd med den rigtige gearing, så er det ikke noget problem med et manuelt spil og gerne uden wire, da det lyder meget volsomt når båden trækkes op.

Husk også at have en sikkerheds wire spændt fast mellem trailer og båd, hvis spillet skulle svigte under transport! Bare et godt råd der er vist set et par eksempler på hvordan det kan gå?

• #3   6. jan 2007 elspil... livet er sgu for kort til håndsving. Batteri på traileren er et must, men 250kr. for et knaldbatteri i jemogfix kan sagtens klare opgaven.
    Jeg har selv bla brugt et elspil fra harald nyborg i 2 år, til træk af 1500kg båd, ikke den bedste kvallitet, men 2 år nåede jeg at bruge den rigtig meget uden problemer og så solgte jeg båden.

• #4   6. jan 2007 Nogen der ved hvor man ellers kan købe hånd spil til båden udover biltema?

• #5   7. jan 2007 Ja harald nyborg

• #6   9. jan 2007 Prøv her...
    (link fjernet)

Kommentér på:
Spil til traileren.

Annonce