{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Køb af brugt båd (26 fod) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har i dag været ude og kigge på en brugt båd, som jeg gerne ville købe mig.
Problemet er lidt at jeg ingen erfaring har med båd køb. og derfor ikke ved hvad jeg skal kigge efter.
Det er en forhandler som sælger for en privat person.

Kan jeg stole på forhandleren ? også rent juridisk?
Hvad skal jeg være opmærksom på?
Jeg er godt klar over at båden ikke er fejlfri. men vil heller ikke købe katten i sækken.

Mvh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt båd (26 fod)
  • #2   5. mar 2015 Hvis forhandleren oplyser at han sælger for en privatperson, så er det et forsøg på at slippe for at
    give nogen form for garanti - så hvis du forventer at der er garanti på denne handel, så sørg for
    at få det skriftligt, ellers vil det sikkert blive en hård kamp hvis det skulle vise sig nødvendigt.
    Hvis du ikke allerede er "båd kyndig", så find en der er og tag vedkommende med ud og se
    på båden - du bliver ikke båd kyndig ud fra et par input i et forum - og slet ikke med de
    oplysninger du har givet.
    Vi kan jo ikke vurdere om der er tale om en sejlbåd uden motor, eller om det er en "arrig" speedbåd
    med tre store indenbordsmotorer.

• #3   5. mar 2015 Jens B > Det er en sejlbåd vi snakker om. En båd kyndig, snakker vi om en som har haft egen båd i nogle år eller en uddannet en.

Og tak for svaret smiley

• #4   5. mar 2015 Hej.skriv lidt om det er træ/glasfiber.med indenbords eller påhængsmotor.evt mærket på motoren. hvor gammel den er. mærket på båden. M.M..evt hvis du har et link til den...så er der flere der kan hjelpe dig. smiley

• #6   7. mar 2015 mindre en 100 k = en der ved noget søg evt her , mere end 100 k overvej en proffesionel , hvilken forhandler og b¨d er det ? måske der er nogen med input til dig

Kommentér på:
Køb af brugt båd (26 fod)

Annonce