{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Multicoat til indvendig maling af jolle.
  • #1   18. dec 2019 Jeg ville foretrække en 2 komponent maling, da den er væsentligt stærkere end den 1 komponente maling har selv brugt den fra biltema
    https://www.biltema.dk/baad/baadpleje/baadmaling/lak/polyuretanlak-2000041282

Udvalget af farver er dog begrænset men den er holdbar...

• #2   18. dec 2019 Man kan ikke male 2 komponent oven på 1 komponent ellers er det omvendt for så bobler det op har jeg fået af vide...

• #3   18. dec 2019 Ja, altid 2 komponent på 2 komponent og ikke 2 komponent på 1 komponent så bobler det op..

• #4   19. dec 2019 For en del år siden brugte jeg temas maling til båden jeg havde den gang, jeg spildte lidt på asfalten på vejen .... OG DET ER DER SGU ENDNU... så helt sikkert at den maling er holdbar og kan bruges med ro i sindet...
    Hvis du skal bruge den i bunden hvor i går og står, så vil det være smart at drysse sand på det nymalet .. lad det tørre og giv et meget tyndt lag maling ovenpå ... vupti .. skrid sikkert gulv som holder.
    Som sand drysser brugte jeg et syltetøjs glas og lavet huller i låget ( som en salt/peber bøsse ) drys på som salt/peber ikke for meget men jævnt og støvsug inden det tynde lag maling.....

Kommentér på:
Multicoat til indvendig maling af jolle.

Annonce