{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.001 visninger | Oprettet:

Lås til påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan anbefale en god og sikker lås til påhængsmotor, det skal være af den type der sikker en motor der er boltet på.
Jeg ved godt at man lige skal spørge sit forsikrings selskab om den er godkendt, og at man nok skal sætte 2 stk på, men det er mere om der er nogle der har erfaring med sådan nogle låse.
Har set på det her sæt, http://www.outboardmotorlocks.co.uk/boltlock.html
Er det ok..

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Lås til påhængsmotor
  • #1   26. sep 2014 Lige for en god ordens skyld.... det er IKKE til den motor jeg har på nu, jeg har revet mig i skindet og købt en anden..... og efter min pungs og min mening... mange penge....

• #2   26. sep 2014 Jamen dele gerne hvad du har købt . smiley

• #3   26. sep 2014 En Mercury 60 hk EFI, jeg glæder mig som et lille barn, har aldrig haft en 4 takt før, da jeg hørte den igår ......... århhh jeg var solgt på stedet... så lige så snart jeg får den ... så skal der skiftes billeder i min profil he he..... efter jeg har sejlet en tankfuld af først... 80 L .... jo det burde tage lidt tid i forhold til den gamle, den brugte ca 40 L på en tur til ven fra rungsted, rundt om ven en gang og tilbage til rungsted....

• #5   26. sep 2014 De går også godt.....har lige byttet min mercury 60 hk efi 4 T til en forhandler..har fået en 125 hk to takt isted...det har jeg savnet...det jeg manglet hved min 60 hk mercury efi 4t var at det tog lang tid med at få båden ud af vandet...den var nok også lige i underkanten men det problem er løst nu.har du købt din ved Risbjerg ??

• #6   26. sep 2014 nej gennem biblen ( DBA ) he he, ja jeg ved du har sagt det før ( med farten på din ) men vi talte herhjemme om at det var ikke så vigtigt med mega fart da vi vil til at trolle lidt... Med den gamle motor tog det kun ca 17 minutter fra nord / øst ven og til Rungsted med fuld hane... det er mere en rigeligt for os, og tror den nye nok skal klare det også ( det er jeg ret sikker på )

• #7   26. sep 2014 Det er skam også en fin motor...har nogle hydrofoiler fra min som jeg ikk skal bruge mere hves den ikke planer hurtigt nok..det er heller ikke fart jeg søger,,,bruger den meget til troling ....vi er 5 i familien 3 børn og to voksen og det kunne den alså næsten ikk få ud af vandet med mindre de sad ope for.men fin motor smiley

• #8   26. sep 2014 Det er godt nok også mange hypper du har fået på røven, tror gerne den kan hive dig og 5-6 andre op af vandet ..... er der ikke noget om at de der hydrofoile belaster benet ret meget, jeg havde tænkt på smart taps, hvis det var.... ellers sætter jeg mig bare foran, det skulle nok holde næsen nede he he
    God weekend...

• #9   26. sep 2014 Ja det er blevet lidt bedere smiley det er der nogen der siger...spurte mig lidt frem om det inden jeg købte dem og der var lige så mange meninger om det som der er
    Myre i en myretue....og der var ikk noget og mærke på min...men smart taps de virker 100% og de skader ikk din motor som nogen siger...men prøv nu og se om det er nødvendigt det er jo ikk sikkert...så pøj pøj med det .....mvh Henrik

Kommentér på:
Lås til påhængsmotor

Annonce