{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Er det en tldi?
  • #2   16. aug 2014 Det er det ik tldi er med blå stafferinger mvh

• #3   16. aug 2014 Jeps. Det er en fra Blocket. Ikke fordi jeg skal have lige denne båd, men mere for at kunne spotte en tldi. Der er en anden båd på Blocket med en Tohatsu fra næsten samme årgang, men den ser noget anderledes ud. Kåben er mere grå og ikke sort som den her.

Stafferinger er nu røde på den her smiley

• #4   18. aug 2014 Yes Allan S skriver også at tldi er med blå stafferinger, så det er ikke en tldi smiley

• #5   18. aug 2014 Jeps. Har godt luret den. Fik ikke læst Allans indlæg godt nok i første omgang:)

Hvad er forskellen i forbruget på sådan en på billedet kontra en tldi? Svenskerne er jo vilde med ældre 2 taktere smiley

• #6   18. aug 2014 No idea... Jeg er selv i vildrede, står og skal have ny motor til næste sæson, og står med valget mellem evinrude etec eller tohatsu tldi.. Hører kun godt om dem begge, men evinrudes 5 års garanti, + bedre brand gør nok forskellen.. Etec, er omkring 10kg dyrere, men...... Damn jeg er i tvivl!!!

• #7   18. aug 2014 Der kan jeg ikke hjælpe smiley Mon dog du går galt i byen med nogen af dem.

Jeg skulle helst finde et komplet sæt a'la den Flipper på billedet. Drømmer dog om enten en 2 takter med indsprøjtning, som du kigger på, eller en 4 takter. De hænger ikke på træerne i Sverige, hvor udbuddet af både ellers er stort. Som regel sidder der en gl. sur 2 takter på smiley

Kommentér på:
Er det en tldi?

Annonce