{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.944 visninger | Oprettet:

Dino D
Dino D
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21

Mistet nummerplade til trailer {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg står i den situation at jeg har mistet min nummerplade på min bådtrailer. Og får at det ikke skal være løgn kan jeg ikke finde min reg.attest. Jeg står som registreret ejer.

Jeg kunne godt tænke mig at komme ud at sejle i weekenden. Hvordan får jeg en ny nummerplade hurtigt, er der nogen der har nogle erfaringer?

VH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet nummerplade til trailer
  • #1   30. jul 2014 henvend dig ved told og skat med dit sygesikring og kørekort smiley så kan du være heldig der er en der vil hjælpe smiley ellers skal du ha fat i blanketten for bortkommen reg attest smiley ca 3 ugers ventetid på sags behandling og så 1 uge/14 dages ventetid på den nye reg attest og så oop og hente plader smiley

• Dino D
    Dino D Tilmeldt:
    aug 2013

#2   30. jul 2014 Har 100 km til nærmeste skat motorkontor, så vil helst ikke køre derind medmindre jeg VED at de kan hjælpe....

• #3   30. jul 2014 Hvis du har 100km til nærmeste motorkontor har du vel også et stykke vej til nærmeste politistation? Så kunne du jo tage chancen hvis du skal ud at sejle her i weekenden og så først opdage du har tabt pladen når du bakker ind i indkørslen søndag aften smiley

• Dino D
    Dino D Tilmeldt:
    aug 2013

#4   30. jul 2014 Jeg er bare sådan en dårlig crimerider.... Hvad er konsekvenserne for at køre uden nummerplade?

• #5   30. jul 2014 mindste bøden vist nok smiley 1500 kr smiley

• Dino D
    Dino D Tilmeldt:
    aug 2013

#6   30. jul 2014 Men er der nogen af jer der VED om skat motorkontor vil kunne give mig en nummerplade med hjem med det samme?

• #7   30. jul 2014 jeg har ikke prøvet det med en trailer smiley men arbejder som mekanikker og har prøvet med en kunde der havde fået stjålet plader og som ikke havde reg attest og der gik han over og forklarede situationen og fik nye plader med over som vi så kunne montere med lim og skruer samme dag så de ikke lige blev taget igen smiley

• Dino D
    Dino D Tilmeldt:
    aug 2013

#8   30. jul 2014 Ok tak for Info.... På deres hjemmeside fremgår: så jeg tror godt det kan lade sig gøre...

Mistede nummerplader til mc, påhængs-eller campingvogn
    Mister du nummerpladerne til f.eks. en motorcykel, påhængs- eller campingvogn, skal du melde nummerpladerne stjålet hos politiet.

Derefter skal du afmelde køretøjet i Motorregistret og købe nye nummerplader hos en nummerpladeoperatør.

Er køretøjet mere end fem år gammelt, skal det muligvis synes og godkendes først. Du skal købe prøvemærker for at kunne køre til syn.

Prøvemærker
    Registreringssyn - hvornår (trafikstyrelsen.dk)

2) Afmelde køretøjet og købe nye nummerplader hos SKAT:

Skal køretøjet have samme ejere/brugere, og ønsker du at undgå syn, kan du afmelde og købe nye plader i et af SKATs motorcentre. Det skal foregå i samme ekspedition.

• #9   30. jul 2014 Kan du som jeg ved ikke uden reg att som ude på værkstedet jeg arbejder fik vi nakket en fra en trailer og de havde ikke reg att så de skulle vente på en ny for at få plader igen

Kommentér på:
Mistet nummerplade til trailer

Annonce