870 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kaleche"
Kaleche
Hej Nu går jeg og tænker på om nogle har fået lavet eller ved hvor man kan få en kaleche til en uttern s46? Mvh Mathias
Hej Nu går jeg og tænker på om nogle har fået lavet eller ved hvor man kan få en kaleche til en uttern s46? Mvh Mathias
Skrevet af: Mathias A - 27. maj 2024
kaleche
Hej Alle. efter et gement tyveri af min båd,( jeg har fået skallen tilbage) vil jeg gerne spørge om der er nogen der ved noget om hvordan jeg kan opbygge en kaleche og stænger, til en Shetland 5...
Hej Alle. efter et gement tyveri af min båd,( jeg har fået skallen tilbage) vil jeg gerne spørge om der er nogen der ved noget om hvordan jeg kan opbygge en kaleche og stænger, til en Shetland 5...
Skrevet af: Allan O - 7. okt 2022
Kaleche
Hej vil gerne have en havnekaleche til min bayliner 2052 ciera. Kan man købe sådan en et sted, eller hvor får man den syet henne?
Hej vil gerne have en havnekaleche til min bayliner 2052 ciera. Kan man købe sådan en et sted, eller hvor får man den syet henne?
Skrevet af: Torben K - 12. nov 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Klipning af kædelås 500 kr.
- Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
- Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
- Rengøring af køkken 500 kr.
- Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
- Opsætning af gardinskinne 500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kaleche