{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.189 visninger | Oprettet:

Trailer 2500 kg syn {{forumTopicSubject}}

Har for ca to år siden købt en trailer der må læsse 2500 kg .som jeg lavede og fik synet
men den fik ikke plader på da jeg ikke var klar med båden og den kun skulle bruges til at have båden stående på til den var klar
.nu skal båden i vandet og det var planen at sætte plader på traileren
men skal den nu til syn igen eller kan jeg hente plader til den
hvis den skal synes skal man så læsse båden af igen eller kan man køre til syn og kun syn på prøve skilte med båd på
min Boogie trailer ville synsmanden have læsset da den skulle synes så der blev læsset vægte der ude
men båd trailer blev synet Tom
ps det var ikke samme synsmand

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer 2500 kg syn
  • #1   14. jul 2014 den skal synes igen . de vil nok gerne have den på , når de skal prøve bremserne

• #2   14. jul 2014 Hvis trailerens sidste syn var mens den var registreret under tidligere ejeren mener jeg at den skal synes igen . Måske tager jeg fejl , derfor vil din bedste bud være at du ringer til en syns hal og spørger.

Hvis traileren er under 5 år, skal den ikke synes i forbindelse med ejerskifte. Hvis den er mellem 5 og 10 år, skal den være synet indenfor de sidste 2 år. Hvis den er ældre end 10 år, skal den være synet indenfor det sidste år.

http://www.quicknummerplader.dk/trailer-nummerplade/

• #3   14. jul 2014 Ja den skal sku nok synes øv et spildt syn
    Den blev synet Tom for ca to år siden
    Må man køre til syn med båd på prøve plader
    Må hellere få fat i synsmanden i morgen
    For der er så mange regler om dette at det er ikke til at finde ud af
    Danmarks valg sprog hvorfor gøre det nemt når det kan gøres besværligt
    Eller hvorfor få det billigt når man kan få det dyrt

• #4   14. jul 2014 Den skal synes tom , har selv været til syn med bådtrailer med påløbsbremser.

• #5   14. jul 2014 Du må helt sikkert ikke køre med båden på traileren med prøveskilte

• #6   14. jul 2014 Hvis den ikke har kørt siden sidste syn, skulle det jo være en meget let opgave.

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   14. jul 2014 Du skal syne din trailer med båden på.
    Har lige synet min 1500 kg bådtrailer og fik at vide at jeg skulle komme med den med båden på.
    Synsmanden påstod at det ikke ville blive et ordentligt syn medmindre traileren var læsset med minimum det halve af hvad den må læse.
    Det har noget med funktionen af påløbsbremsen at gøre...
    Henrik

• #8   14. jul 2014 Ja det var det han sage med min Boogie trailer der skulle læs på så han kunne prøve bremser

• #9   14. jul 2014 Det lyder meget mærkeligt , jeg har selv en 1300 kg bådtrailer med bremser som skal til syn i løbet af ugen og jeg har allerede ringet til synshallen som sagde jeg må bare kom med traileren ikke noget med læs på.

• #10   14. jul 2014 Ja min båd trailer blev også synet Tom uden pjat
    Ved ikke om det har noget at gøre med at man ikke må køre med læs på prøve nr
    På min 1500 kg Boogie trailer satte han to tromler med beton på en Palle op med en truck vi må se hvad han siger ringer til ham i morgen

• #11   15. jul 2014 Man må godt køre med prøveplader på en bådtrailer med en båd på, bare kørslen er til eller fra en synshal, så burde det være slået fast en gang for alle....

• #12   15. jul 2014 Hvis synsmanden påstår at der skal være læs på, så er det hvis hans egne lokal regler. smiley

• #13   15. jul 2014 Du må aldrig køre med gods på prøveskilte! som regel vil de gerne have båden på til syn, men det hvis mest efter deres egne næse da de har nemmere ved at teste påløbsbremsen, har selv fået synet bådtrailer for ca. 1 mdr siden. i den forbindelse undersøgte jeg det, og fandt reglerne på skats hjemmeside, ka prøve og se om jeg ka finde det frem igen. men en båd må IKKE transporteres på en trailer uden faste plader. det samme gælder autotrailer, der må heller ikke transporteres gods i form af bil og des lige på prøveskilte!

• #14   15. jul 2014 gudskelov at der er 100% enighed om reglerne smiley smiley

• #15   15. jul 2014 Jo man må, men kun til og fra syn, prøv selv at ringe til politiet eller synshallen...

• #16   16. jul 2014 er da fuldstædig ligeglad med hvad den lokale synshal eller politi station, da det gang på gang er vist at disse instanser ikke kender de bøjgradede regler til fulde, udtaler mig i følge det jeg ku læse på skat.dk skrivelse intet andet ka jeg gå udfra, at det så måske ikke bliver håndhævet er en anden snak, men ren juridisk må du ikke køre med læs, ej heller til og fra syn, iøvrigt på du kun køre til syns instanser samt nærmeste værksted på prøveskilte

mvh
    mads

• #17   16. jul 2014 En bådtrailer med båd på, regnes som en enhed, og ikke en trailer med stykgods...

Jeg har i dag, skrevet til rigspolitiet færdselsafdeling, og bedt om en præcisering af reglerne på området, da jeg godt kan følge dig, angåede tolkning af lovene, der alt for tit er forskellig fra politimand til politimand og fra politikreds til politikreds..

• #18   16. jul 2014 brumme syned traileren så kun til en båd eller til flere?
    for hvis det kun er til en båd, så skal synmanden også stå inde for vægten.
    og hvad gør med hvis man ikke har en båd kan man så ikke få den synet?

• #19   16. jul 2014 brumme: tror vi enige i bund og grund! smiley

• #20   16. jul 2014 Torben R. Hvis man ikke har en båd på traileren, så har synshallen mulighed for at komme vægte på traileren, men det tager tid, så derfor vil de helst have båden står på traileren, det er den besked, jeg har fik, da jeg kontaktede den synshal, jeg normal bruger.

Man kan bruge traileren til den båd man ønsker, blot man overholder vægtgrænserne.

Nygaard. Formentlig smiley

Jeg vender tilbage med svaret fra politiet, når det foreligger, sammen med spørgsmålet, så i kan se hvad jeg spurgte om..

• #21   17. jul 2014 Fint at få det diskuteret til ende så folk i fram tiden kan læse tråden og få svar
    Min trailer skal synes og bliver kørt til syn i morgen uden båd på
    det er besværligt at læsse båden af men den kom ned og ligge på nogle gamle bil dæk
    Så må han læsse vægt på hvis han vil ha det på
    Jeg ringede til synshallen og spurte efter den synsmand der synede den sidst
    Og talte med ham om det det er en lille syns hal med to ansatte han kunne huske den fra sidst da jeg bor i midt Jylland og det ikke er mange båd trailere de ser der han sage jeg bare kunne komme med den Tom så fant han ud fa det den har jo ikke kørt siden sidst bare stået kloset op med båd på

• #22   17. jul 2014 husk nu at køre en lang tur hvor du får brugt de bremser

• #23   17. jul 2014 Så blev den synet uden båd på og uden anmækninger han gad dårligt kikke på den han hev hånd bramsen og sage at jeg skulle køre langsomt fram så efter at at den holdt på alle hjul så på lys fint så er den klar på med nr plade og båd så skal vi snart ud og sejle efter 6 år på land gu ved om båden kan flyde

• #24   18. jul 2014 Tillykke . Godt du bekræfter at mere besværligt var den ikke, lige som jeg skrev i indlæg #9. smiley

• #25   18. jul 2014 Det er jo forskelligt fra synhal til synhal, syner de den efter reglerne, skal den belastes op til totalvægten, når de afprøver påløbsbremserne...

Men afligevel, tillykke med det nemme syn smiley

Kommentér på:
Trailer 2500 kg syn

Annonce