Må ejerforeningen fjerne min båd? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg står i den situation, at jeg har overtaget en båd og dermed en bådplads fra den tidligere ejer, der har fraflyttet området her på Sluseholmen.
Jeg har nu fået at vide, at jeg ikke må overtage hans bådplads, da den skal gå til den næste i ventelisten og har fået en venlig påmindelse, hvor der står, at jeg skal fjerne min båd. Der står på sedlen "Vedr. ulovligt fortøjret båd. Påbud nr. 1" samt en henvisning til standardreglementet for overholdelse af orden i danske lystbådehavne".
Mine spørgsmål er så nu:
1. Hvor mange påbud vil jeg få, før de må flytte min båd for min regning?
2. Hvis jeg flytter båden til en af pladserne uden havnepladsnummer, skal de så give mig nye påbud?
Jeg sætter båden til salg i dag, og håber, at jeg får den skudt afsted ASAP.
Ser frem til at høre fra jer!
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 75 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.382
Nu kommer det jo an på hvilken båd du vil sælge og hvilken pris du sælger til men det er ikke mit indtryk at bådmarkedet p.t er "sælgers marked". Og får du den ikke solgt inden September er det nok en vinteropbevaringsplads du skal se dig om efter.
Just saying..
dec 2011
Følger: 1 Både: 1 Emner: 5 Svar: 21
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Både: 3 Emner: 37 Svar: 454
maj 2008
Følgere: 47 Både: 1 Emner: 16 Svar: 2.069
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2014
@Per T - det har jeg også tænkt mig - var bare bekymret for om de måtte fjerne min båd i aften for eksempel, for så har jeg meget meget travlt!
Der kommer en og kigger på den nu her, så måske jeg er heldig at den ryger afsted!
jul 2011
jul 2014
Jeg gav 30.000 for den sidste år, og har netop renoveret den for 9.000,-
jul 2011
Må ejerforeningen fjerne min båd?