{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  JETSKI high og low skrue
  • #1   9. jun 2014 hej
    er det ikke en 44mm målt i bunden af cabo. Mener at grund indstilling er
    low ca 1,1/4
    high ca 3/4
    så har du noget at justere ud fra. low justerer kun motorgang i tomgang, start med det, når det spiller, så justerer du din high til den trækker rent i top.
    Tjek farven på dine tændrør, så du er sikker på at du har den rigtige blanding

• #2   10. jun 2014 mange tak smiley det vil jeg prøve. men det skulle gerne være en Mikuni 48mm kab der sidder på. den sejlede lidt underlig efter den havde stået vinteren over og så begyndte jeg self at skrue løs på den som jeg nok ikke skulle ha gjort smiley

nu når du skriver at det skal være fx 3/4 er det så 3 omgange eller ?

• #3   10. jun 2014 3/4 er ikke en hal omgang fra bund men kun ca 45 min, Jeg er næsten 100 på at du skal have renoveret din cabo, den runde membran skulle vel aldrig være blevet hård. Den skal være blød og lækker, eller åbner den forsent hvilket resulterer i for lidt benzin.
    Det er IKKE noget som du kan justere dig ud af hvis den er færdig.

• #4   10. jun 2014 har skilt cab og renset den. alle pakninger er helt fine og intakte. og den der runde membran er stadig blød og fin. hvis det ik hjælper at skrue på den så må jeg heller få sorn ny kit på. vil se om jeg kan nå og få indstillet den i morgen. skal det være i vand eller er det fint på land med en vandslange sat til?

• #5   10. jun 2014 du kan godt grov justere den på land, men du skal stadig justere den i vandet, da det er langt nemmere at mærke hvordan den tager gassen under belastning.
    jeg er pt lige selv ved at justere en sxr800 ind med dobbelt cabo, og det er mildest talt noget lort at remme det perfekte resultat

• #6   11. jun 2014 hehe det kunne jeg forestille mig smiley det er noget følsom lort hehe. hva hvis det er en dobbelt cab. er der så en low og high skrue på hver cab?

• #7   11. jun 2014 jep. begge caboer er ens, man skal bare ramme rigtigt 2 gange med justeringen

Kommentér på:
JETSKI high og low skrue

Annonce