{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

livsfarlig leg i Svenborgsund? {{forumTopicSubject}}

Så i indlægget fra tv-fyn? endnu et eksempel på at medierne vil piske en stemning op. Enig, det er ikke skidesmart at sejle i kølvandet på eksempelvis ærøfærgerne, når det nu er ulovligt. Men livsfarligt?? ja hvis man ikke kan svømme, og ikke bruger redningsvest...
Det er sgu ikke en skid mere farligt end at stå på vandski efter enhver båd. Men nu kan medierne bilde hele Danmarks befolkning ind at det er livsfarligt at stå på jetski, i kølvandet på andre både også bliver det aldrig lovligt hurra hurra ! ! !
http://www.tv2fyn.dk/article/52201

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  livsfarlig leg i Svenborgsund?
  • #1   26. sep 2006 Der er for mange regler. SImpelthen!

• #2   26. sep 2006 nej er ik smart at sejle lige sådan,men ja det er lidt noget pis,skulle jo gerne blive lovligt,snart

• #3   26. sep 2006 nu skal de sq droppe deres klynkeri, kunne se problemet hvis de sejlede foran færgerne og på den måde generede dem, typisj mediehysteri....
    mærkeligt som medeierne har magt.... nu sagen om de autonome der besatte det hus på nørrebrog og kastede med sten m.m, der fokuserede medierne mere på at en politimand måske havde brugt sin knippel for meget... HVAD SKER DER

• #4   26. sep 2006 Der er nogen ting her i livet der altid vil være uretfærdigt, og det omtalte emne er vidst et af dem. Alt man kan more sig med i Danmark er forbudt eller pålagt skyhøje afgifter.. Vi flytter sku alle sammen til Sverige hæhæ.

• #5   26. sep 2006 hehe ja og så tager vi til dk lørdag aften når man skal jarne sig i hegnet, det koster jo kassen i sverige

• Aquador 2
    Aquador 2 Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Svar: 2
    #6   26. sep 2006 Det er sikkert skide skægt. Men hvis uheldet er ude og de ryger i vandet for tæt på skruen - er der risiko for at blive trukket ned i skruen - der selv på små færger som nævnte har en enorm suge kraft.

• #7   26. sep 2006 sugekraften er alså på siden af skibet, og absolut ikke bagved. Jeg har altså selv ligget en gang eller 2 i sådan noget skruevand :o). og ja, der er gang i den bagved, men suger, det gør det sgu ikke..

• #8   27. sep 2006 Nu vil jeg gerne lige forsvare "dem" der er med i de indslag og som har sejlet bag færgen!
    Billederne og medierne fortæller ikke sanheden, men derimod hvad de gerne vil have frem - os stemptklen som nogle banditter!
    vi har sejlet min. 50-70m bag færgen, altså aldrig "tæt" på.
    Jeg kan ikke andet end grine lidt af det hele, fordi en eller anden sejler tror han ejer Svendborgsund har filmet os sejle også får os fremstillet som nogle skurke. De filmer ikke nogle af de store amerikaner powerboats der blæser igennem eller lign. kun de virkelig sindssyge og llivsfarlige jetski hahahhaha....
    Men jeg vil da håbe der bliver klarhed omkring regler og love mht. jetski da det ikke er acceptabelt at vi ikke kan sejle hernede - såvel som vi ikke er intr. i at genere folk.

• #9   27. sep 2006 hva kan man sige: DANMARK I EN NØDESKALD. og mon ikke at en hvis misundelse er sneget sig ind hos "anmelderne". for i bund og grund ser det jo skide skægt ud fra land. og inderts inde er der ikke EN der står og tænker "godt det ikke er mig". kender til det med at ikke kan være i fred.
    min kawasaki 300ccm blev solgt for to sommre siden på grund af at der var for mange omkring os der var så meget i mod os. da jeg så solgte den var jeg jo god nok, mente de. (idioter).

• #10   27. sep 2006 kneder det kun for godt...dog ikke med jetski, men når man er sejlet 2-3 både ud og fundet et godt sted, og lege med vandski, tubes, wakeboard und alles, er der ofte andre der kommer forbi og kigger, men så må de altså også lære at leve med at der kommer lidt bølger fra os engang imellem

• torben l
    torben l Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Både: 1 Svar: 2
    #11   27. sep 2006 (link fjernet)

Kommentér på:
livsfarlig leg i Svenborgsund?

Annonce