{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

En ordenlig bådplads {{forumTopicSubject}}

er der nogen regler der siger noget om en ordenlig bådplads da denne jeg har i Bønnerup lystbådehavn er ikke dyb nok til min fiskekutter stå på bunden når der er lav vandet. Og det er så slemt nogen gang at jeg ikke kan få den 70 tons tunge båd ud fra min plads og vis jeg kan kræver det alle de 380 hk og fuld frem/bak med den vendbarskure og dette er jeg ved at være godt træt af.
så vis der er en regel der siger at man skal henvise til den bådplads der passer til båden.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  En ordenlig bådplads
  • #1   2. mar 2014 Det er vel en privat ejet havn ( fond ), så der er nok regler for hvem der anviser pladserne....

Jeg er fra Kolding, og her er der et regelsæt som havnemesteren administrerer.

Men det er dit eget valg, om du siger ja eller nej til en plads. Så er det bare ikke sikkert, at der er en plads til dig....man kan næppe nogen steder kræve en bestemt plads smiley

• #3   3. mar 2014 Hvis du skal bruge alle 380 hk på at komme ud/fri er der enten noget galt med din motor eller også er du godt på vej til at ødelægge noget.

• #4   3. mar 2014 att: Michael J
    Du er da lidt af en kollebøtte at høre på ?? hvis båden står på bunden er det da svært at " sejle " ud ???

Til Andreas vil jeg da sige lige som Preben , snak med havnefogeden og få anvist en anden og mere passende plads for han er jo nok beholde dig som kunde

• #5   3. mar 2014 jeg vil prøve at høre dem ad

• #6   3. mar 2014 Hasse jeg tror ikke der hersker nogen tvivl om hvem kolbøtten her er.. Det er så det.

Men det at den jo netop står på bunden ricikere jo at ødelægger propel og aksel mv hvis den rammer og hvis den er saltvandskølet vil den suge en hulens masse skidt op. ...

Hvis du ellers læste efter inden du som altid gabte op ville dette nok også havde været gået op for dig.

• #7   3. mar 2014 tror du selv den er salt vands kølet?
    og jeg tror heller aldrig du har set en fiskekutter på land da skruen aldrig kan ramme bunden

• #8   3. mar 2014 att : Michael
    JA der er DIG der er kollebøtten Brugeren skrev (Og det er så slemt nogen gang at jeg ikke kan få den 70 tons tunge båd ud fra min plads og vis jeg kan kræver det alle de 380 hk og fuld frem/bak med den vendbarskure og dette er jeg ved at være godt træt af.) og han er jo klar over at det kan skade hans propel og ror ellers havde han jo ikke klaget sin nød ????
    Jeg fatter i øvrigt ikke hvad du overhovedet kommenterer dette da du ikke har nogen båd oprettet men fuck det

• #9   4. mar 2014 Andreas nu ved jeg ikke hvad køling den nu har men intet har godt af at skrabe på bunden... Da du jo ikke har nogen billeder af båden nedenunder er det svært at sige hvor meget der kan ramme bunden.. Dit ror eller køl var feks et godt bud og den må jo sidde noget fast siden du skal bruge alle hk for at komme fri..

Hasse hvor står der man skal have oprettet en båd for at skrive herinde? Det er dig der altid farer i flint uden at læse først. Grunden til jeg ikke har oprettet noget er dels at båden står som et projekt nu og så typer som dig og Jan Wedberg .. Hvis du har et problem så send mig en pb i stedet for det andet pjat der..

• #10   4. mar 2014 I øvrigt er et godt bud på hvordan en kutter ser ud i bunden lige her http://www.baadgalleri.dk/galleri/storbilledevisning/2341-sejlkutter_nordsoe_kutter#/11 det kræver ikke meget omløb for at konkludere at hvis båden hviler på bunden er roret udsat .... Men hvis du ikke mener det har nogen betydning hvorfor så overhovedet oprette indlægget og tænke på anden bedre plads?

• #11   4. mar 2014 jeg tror problemet ligger i Bønnerup havn og havnefoged jeg har lidt på fornemmelsen bare fordi man er ung så kan man godt blive kastet rundt i havnen men i går sagde jeg til dem at jeg ikke ligger mig tilbage der over før det er 3m dybt ved lav vandet. så jeg har en halv meter under kølen

• #12   9. mar 2014 Var det ikke nemmere han solgte båden og fik en campingvogn.

• #13   9. mar 2014 fornuftig virkelig klogt sagt nej hvad fanden tror du selv

Kommentér på:
En ordenlig bådplads

Annonce