{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.104 visninger | Oprettet:

Ombetrækning af hynder i udlandet... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en større båd, hvor jeg vil have betrukket alle hynder i min båd og har i den forbindelse hørt om nogle herre fra Polen, der kommer rundt i forskellige havene, tager mål og ombetrække... De skulle være UTROLIG dygtige..

Nogen der kender til dem eller har egne erfaringer med andre..

Og jeg frabeder mig moralske ligegyldige indlæg. Det er en HEL anden debat, hvor man ofte glemmer at kigge lidt i egen barm inden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ombetrækning af hynder i udlandet...
  • #1   28. feb 2014 Mener at der er nogen her inde der gør det/kender nogen der gør det.så vendt og sé....a.n.g dem fra Polen var der nogen på sæby havn sidste sommer...men di blev smidt ud af lokale bådejer og politiet,så har ikk set og hørt om den her ope siden.

• #2   28. feb 2014 Jamen kan være smiley Er kommet i kontakt med en der muligvis kan, men han sagde også, at polakkerne gør det rigtig godt og priser der er svære at følge med i.. Og når der er tale om komplet ombetræk til en båd i 36 fods størrelsen, er der er del arbejde, selv om selve mine hynder ikke er særlige komplexe at sy smiley

• #3   28. feb 2014 Jeg har selv lige fået lavet hynder til min 30 fods i polen. Virkelig flot stykke arbejde. Kan desværre ikke huske firma navnet.

Kommentér på:
Ombetrækning af hynder i udlandet...

Annonce